Slut med GR-snack på Sporthoj.com!

Status
Ej öppen för fler svar.

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Letar GSXR 1000/750
Japp, så var det slutsnackat om GR här på sporthoj.

Kanske lika bra det då det ändå slutar med pajkastning som Swedie skriver i tråden http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=95980

Tyvärr så gick det inte att svara på den tråden och eftersom jag har en fråga så får jag starta en ny tråd.

Frågan till Swedie är om hur det blir med resten av tokköringarna på vägarna som tex. bulten där det gasas friskt eller andra filmer där det körs i 250km/h+++

Kommer hela filmsektionen försvinna för i 95%av filmerna så körs det knappast lagligt ?

Bomb.jpg

burner skrev:
Frågan till Swedie är om hur det blir med resten av tokköringarna på vägarna som tex. bulten där det gasas friskt eller andra filmer där det körs i 250km/h+++

Kommer hela filmsektionen försvinna för i 95%av filmerna så körs det knappast lagligt ?

Läs hans motivering en gång till, det är pajkastningen kring GR som är problemet. Inget annat.

burner skrev:
Japp, så var det slutsnackat om GR här på sporthoj.

Kanske lika bra det då det ändå slutar med pajkastning som Swedie skriver i tråden http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=95980

Tyvärr så gick det inte att svara på den tråden och eftersom jag har en fråga så får jag starta en ny tråd.

Du har tydligen inte fattat problemet, det är inte eventuella fortkörarfilmer som är problemet, det är personangreppen och pajkastningen riktat till en viss individ som är problemet.

Oavsett om det handlar om No1 eller GR eller andra som filmar sina bravader på hojar, så är personangrepp förkastligt, då alla GR trådar urartar så förstår jag Swedie att han "lagt locket" på dessa trådar.

Ha gärna en uppfattning om hojfilmer etc, men låt diskussionen hålla en civiliserad nivå, personangrepp och dylikt klarar vi oss alla utan.

Det som jag tycker är lite underligt, är att vissa hojfilmer, typ gasa fullt på Bulten, snabbaste hojen på Bogesund etc etc inte får samma bemötande från SH.com medlemmar som GR filmerna, de är ju lika livsfarliga med den skillnad att föraren kanske inte är en lika bra förare.

Äsch vad bemödar jag mig för egentligen, tråden lär ju stängas snart i allafall

Fürstenhoff skrev:
Viktig information till trådskaparen:

Du är ute på djupt och farligt vatten!!

Mvh,
/Fürstenhoff.

Jag vill alltså inte diskutera med Swedie då han redan har bestämt hur det skall vara.

Det är endast en fråga jag ställt.

Måste bara fråga så att jag har fått det här rätt för mig.

Du hade en fråga till swedie men kunde inte svara i den tråden där han bad oss att ta frågor via PM
eftersom han låste den, så du startar en ny tråd för att ställa en fråga till swedie när han ville ha slut på snacket.

:va

MattE. skrev:
Måste bara fråga så att jag har fått det här rätt för mig.

Du hade en fråga till swedie men kunde inte svara i den tråden där han bad oss att ta frågor via PM
eftersom han låste den, så du startar en ny tråd för att ställa en fråga till swedie när han ville ha slut på snacket.

:va

Precis, det kanske är så att 10st har liknade fråga och istället för att svara på 10PM så svarar han i 1 tråd.

Smart va :va

Alla andra förklarar mycket väl varför. Så jag har inget att tillägga.

Du kan PMa mig om vad jag har för planer om allt annat. Men att jag skriver att GR-snack är slut, betyder inget annat än dessa ord.

Tråden låst.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...