Slogan till Kaliz SH-tröja.

Den är underbar :)
Ljudet gör hela hojen. Har lyckats köra 50 mil redan.
Annars är allt bra med dig? Du är inte sugen på att skaffa leksak igen?
Ja tack det är fint!
Klart man är sugen!!! När ungarna är lite större blir det säkert hoj igen. Nu får det bli cabbe ett tag när det behövs barnstolar.
Ger inte i närheten tillbaka jämfört med hojåkningen, men funkar så länge.
 
Ja tack det är fint!
Klart man är sugen!!! När ungarna är lite större blir det säkert hoj igen. Nu får det bli cabbe ett tag när det behövs barnstolar.
Ger inte i närheten tillbaka jämfört med hojåkningen, men funkar så länge.

Men det är kul med småttingar också :)
Har ju inga egna så jag leker med brosans barn. Men det är svårt att jämföra en cabbe med en 954. Inte riktigt samma thrillfactor.

Tyvärr kan det väl vara svårt att motivera kostnad för en sporthoj
om man har familj. Vissa har ju även fått för sig att det är farligt att köra också :näsblod
 
Last edited:
Ja tack det är fint!
Klart man är sugen!!! När ungarna är lite större blir det säkert hoj igen. Nu får det bli cabbe ett tag när det behövs barnstolar.
Ger inte i närheten tillbaka jämfört med hojåkningen, men funkar så länge.

Köp hoj Kaliz!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 
Köp hoj Kaliz!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Hahaha!!!! Har våren kommit till Götet nu eftersom du vaknat???
Ska dit nästa vecka en sväng... räknar iskallt med lite ylande radfyror i luften!

Ska försöka sälja cabben nu i vår. Inte omöjligt att det blir en tvåhjuling igen! ;-)
Kommit på någon slogan ännu???:7peta
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top