ZtreetFajter
Vem Faan är Peter? ;)
227km/h med R6:an idag..kändes som det var mkt kvar att ge..men vill nog ha mer kubik till nästa år..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mickelin skrev:2310382Själv har jag en fix idé som går ut på att varje gång jag är ute och kör så måste jag upp i 240 i mätarfart. Vet inte vad som händer om jag inte gör det eftersom jag inte låtit bli någon gång. Det här borde jag kanske inte prata så högt om...
DanL skrev:2310390Låter helt normalt!
Tycker jag iallafall![]()
kaZmur skrev:2310407Saknar man någon spärr om man inte tycker det är jobbigt i farter över 200?
Det enda jobbiga med farter på 250 och över i mitt fall är att min hjälm är lite för stor så jag får nässkyddet intrykt i näsan hela tiden.
Det fick jag känna på igår...Wiseguy skrev:223987Glöm inte bort den underbara fartblindheten som inträder när man ligger och pressar i högre farter.
Hur många härinne har inte legat i 250+ km/h bara för att sedan sakta ned och rest sig upp i vanlig sittställning i sadeln. Ungefär då upptäcker man att man fortfarande färdas i 200 km/h och att fartvinden håller på att slita bort hjälmen från huvudet.
mickelin skrev:2310399Tack, nu känns det lite bättre. Fast vi kanske bara går till samma knäppdoktor....
DanL skrev:2310447Förmodligen! Allt offrande av getter m.m för att skrotet ska gå fortare o.s.v
ja du vet!
11000 varv blev 322 knutar
12000 varv på 5:an ska bli 323 km/h
Om jag inte fyllt i helt åt skogen vilket jag antagligen gjort.
Kryptonit skrev:223716Jag har bara fått upp min i 292 (i torsdags)![]()
Vill komma upp i 300..
Wonderboy skrev:2310419Hehe, har inte kortet än men blev skjutsad i 200 förut och hjälmen jag hade fladdrade rejält![]()
Körde min strypta r6a idag i 150 (fan va seg den är, och spec är där uppe) men hjälmen satt bra iaf. "hukade mig under glaset sen också, då kändes det ingenting![]()
Försökte mig på att koppla upp hojen på 2ans växel också i några uppförsbackar, 12 tusen varv, och de kändes som framhjulet var 1 mm i luften hehe
Imorn börjar intensivkursen, sen 2 veckor senare är den tid för uppkörning! *puhh*
He||Zen skrev:2311847:corn:corn:corn
SuperMicke skrev:2311877Du är lite sen med popcornen, för han skrev inlägget för snart tre år sedan...
enchanter skrev:2311862Roligast var då när jag hade zx6´an och skulle skjutsa en polare som då tog sin hjälm.. skoterhjälm med visir![]()
Körde max som gick med passagerare vilket var runt 230 (mätarfart), på tillbaka vägen så föreslog han att vi skulle ta det lite lugnare på hemvägen![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |