Video Slo-mo från knutstorp

Äntligen någon som fattat hur man ska filma hoj! :yoparty

Skulle gärna se en liknande film med lite ombordfilmning i och rakor mm i vanlig speedway sen sköna kurvor i slowmo och lite rockigare musik så äre så bra det kan bli tror jag!

Klagar dock inte på denna filmen för detta var ren njutning det med ;)

Två tummar upp, snyggt filmat!

Hur många fps behöver man för det där?

Skirfräckt!

Men vad är det för tråkigt folk som kör? Är det ingen som frivilligt kan kasta sig i grusen framför kameran och få sin krasch filmad i slo-mo? ;)

Skirfräckt!

Men vad är det för tråkigt folk som kör? Är det ingen som frivilligt kan kasta sig i grusen framför kameran och få sin krasch filmad i slo-mo? ;)

Gärna med klart visir så man ser ångesten i ögonen när det släpper och sedan sorgen när han ser dyrgripen tumla runt i sandfållan.

Jag filmade i 120 fps med en Canon powershot sx50 så det är slo mo direkt ifrån kameran. Har ingen dator som pallar med Twixtor och har inte hittat någon app som kan göra slo mo på min ipad

Last edited:
Skirfräckt!

Jag gjorde ju det. Fast på lördagen. Då var det minsann ingen som varken filmade eller fotograferade. Så det vill tydligen inte folk se! :fakta

*/ ?>
Nyheter
Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Back