Slippa telefonförsäljare!!

Jibba

The one and only!
Gick med
19 Jun 2004
Hoj
suzuki gsx r 1000
E de nån som vet vilket nummer man ska ringa så man slipper alla dessa telefonförsäljare? De e så satans irriterande, har precis flyttat så de ringer ett par om dan! :huvet

Jibba skrev:
E de nån som vet vilket nummer man ska ringa så man slipper alla dessa telefonförsäljare? De e så satans irriterande, har precis flyttat så de ringer ett par om dan! :huvet

Du ska ringa till nix och uppge din adress sen skickar dom ett nr som du ska ringa så att det blir spärrat för teleförsäljare,tar sen ca tre månader innan det börjar funka. :tummenupp
Nr är:08-7384070

Jibba skrev:

Nix är ingen guda gåva men fungerar relativt bra! Kan ialla fall rekomendera det!

mina föräldrar e anmälda till Nix. men nog fan endå ringer dessa j*vla försläljare fast då kallar dom det för nån undersökning (men nog har det märkts att många av försäljarna har slutat att ringa oss). Har aldrig svarat på den där undersökningen har bara svarat vänligt
att våran familj e med i Nix och att de ska ge f*n i att ringa till oss. :tummenupp

Kan ialla fall tilläga att mitt drömyrke är inte telefonförsäljare

Last edited:
Jibba skrev:
vadå slippa!? E ju hur kul som helst att jävlas me teleförsäljare :arsele
man måste ta vara på dom små sakerna i tillvaron :)

löjligt att var med i nix, va fan, de kanske ringer med ett schysst erbjudande, såå jobbigt är det ju inte att säga nej om man inte vill ha...jag tror bara att det handlar om att folk är rädda att de kanske köper/gör något som de inte hade planerat innan, och nej, jag jobbar inte som telefonförsäljare...

I en gammal tråd som handlade om telefonförsäljare var de en kille som hade blivit uppringd och tillfrågad vad han hade för typ av telefonabonneman. Då hade han helt kallt svarat
-Jag har inte nån telefon.

:hihi

MiZou skrev:
löjligt att var med i nix, va fan, de kanske ringer med ett schysst erbjudande, såå jobbigt är det ju inte att säga nej om man inte vill ha...jag tror bara att det handlar om att folk är rädda att de kanske köper/gör något som de inte hade planerat innan, och nej, jag jobbar inte som telefonförsäljare...

Säkert olika hur mycket man är drabbad. Kalsonger, sockor, dvd, försäkringar, tiggeri till nån fond, serietidningar o fan vet allt. Ska anmäla mig till nix snarast. Det är inte svårt att säga nej men man blir störd av onödiga samtal.

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8