Slipon till KTM

Jag har ett sebring dubbel pipigt system på min Duke och den låter askönt men jag vet vet inte hur det är effekt mässigt. :tummenupp

Brodde skrev:
Vad får du ge för ett Doma helsystem då? (660 - 625)

Dirt Bike ville ha 9000:- :skrämd

Jag ska köpa de hos en lokal handlare här(samma som jag beställt mc: hos), kostar ca 9papp
men jag får ordentlig rabatt på priset iochmed jag handlat bågen oxå

Okej!
Men då ligger priser på 9000:- kanske då?
Ja då blir det att spara en "lapp" till och köpa ett Akra istället då.

Jag menar att det var inte såååå mycket billigare än Akrapovic eller Sebring Twin Titan...

Skit också.... :mad:

Akra heltitan får du för 610 euro i tyskland!! snacka om rabatt!

Ecke skrev:
Akra heltitan får du för 610 euro i tyskland!! snacka om rabatt!

610 euro för hela systemet?
hmmm... de brukar vara "krökarna" som kostar den summan. :confused:

Länk till företeget vill jag ha

Hur mycket blir 610 euro i svenska kronor och hur mycket går frakten på?
Jag vill oxå ha Akra :rock

hm... missförstog det hela, min tyska är inte vad den borde vara. 610 för krökana och 425 för dämparen på Sommer-KTM

Ecke skrev:
hm... missförstog det hela, min tyska är inte vad den borde vara. 610 för krökana och 425 för dämparen på Sommer-KTM

Ja då stämmer det bättre
610+425=1035 euro= ca 10000svenska kronor

HXC-termosen kan du t.ex. beställa från lelles. Priset är ca.3500kr. Angående SXC-termosen vet jag inte riktigt. Har aldrig provat det men jag har för mig att jag hört att SXC ger mer kräm på låg/mellanregister och att HXC ger mer kräm på mellan/högregistret. Kanske någon annan klok gosse på forumet vet mer om skillnaderna?

Ett väldigt tjat om HXC-burken.Kan nån förklara för en KTM-rookie vilken det är.När jag kollar i powerparts-katalogen finns en som heter SXC(original på 625) en som heter Supermoto som ser lika ut fast öppnare insats och en som det står KTM racing på,oval burk.Jag ser inget HXC någonstans :confused: :confused:

HXC dämparen har KTM's artikelnummer 584.05.083.100

Det stämmer...termen HXC står inte omnämnd. Det står bara "Silencer LC4". Med artikelnumret bör det inte vara några problem att hitta den.

OBackman skrev:
Har köpt ny hoj.

Är det någon som har tips om vilket slip on man skall satsa på.
Funderar på Akrapovic, eller är det nån annan som vet nåt bra alternativ??
Jag Kör med ett LeoVince,det låter som en större hellikopter men det går bra! se till att byta ut även "kröken med burken" och inte bara dämparen.

kolla med non-stop trading i Oslo. De är grossister och kanske kan släppa till något om ni är flera. Har kanon varor!! Tjeck it aout

Back