Slipon till ER-5 ?

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Går det att köpa slipon (lr är det bolton kanske?) till en ER-5 ? Isåfall, var ?

TinaTjejen skrev:
www.grenmarkracing.se

Ska ha rör till ER5. (Har haft det, vad jag vet)

Verkade ju mest vara en informationssida när det gäller avgassystem, kort info om vad hel resp halvsystem är och vad ett slipon gör, och några länkar till italienska avgasrörtillverkare. :( Ingenting om vad dom själva säljer och till vilka hojar. Får nog ringa dit isåfall.

Tack ändå.

lorkan skrev:
Verkade ju mest vara en informationssida när det gäller avgassystem, kort info om vad hel resp halvsystem är och vad ett slipon gör, och några länkar till italienska avgasrörtillverkare. :( Ingenting om vad dom själva säljer och till vilka hojar. Får nog ringa dit isåfall.

Tack ändå.
Ja.
RING dem.
Det vart jag tipsad om när jag hade ER5. Men då skulel jag precis sälja den så det var ingen vits att sätta på nått annat rör då ju:)

TinaTjejen skrev:
Ja.
RING dem.
Det vart jag tipsad om när jag hade ER5. Men då skulel jag precis sälja den så det var ingen vits att sätta på nått annat rör då ju:)

Aa det får jag nog göra. Fast jag har ingen ER-5, ville bara kolla upp om man kan köpa blås till dom, tkr att original ser vedervärdigt ut. :D Fast utseende är ju inte allt. :rolleyes:

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN