Slipon till 625 SMC -06

Maciej EVO VI

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Aug 2003
Hoj
R1 -07, KTM 625 SMC -06
Är det Akropovic som gäller eller finns det andra slipon som funkar lika bra?

Finns det några siffror att hitta någonstans på nätet där man har bromsat med olika slipon?

www.wings.si

Dock kan det vara lite svårt att få tag i dem nu när deras hemsida är på engelska då deras försäljning har skjutit i höjden!

Ljudet är :kär
Hade dem på min en kort stund innan ja sålde dem pga kameraköp!

Liten ljudfil på dem när jag hade dem på min!
http://www.youtube.com/watch?v=PddJWWk-7MQ

Last edited:
Om du bara ska ha det för ljudet så kan du lika gärna öppna upp originalen. ;)

Jag säger också wings då jag har de på min nu och är jä---gt nöjd :tummenupp . Prova att mejla han...packning o leverans går fortare än han säger men han kan ta lite tid att svara på mejlen däremot. kvalitet o ljud är lika bra som akra och ganska lika med förutom kolfiber i slutet.. 5300kr för båda hem till dörren ink 2 olika db killers..

Tippar på att dom / han har ledigt, försökte också beställa därifrån..

finns ju även xracing vet dock inte hur dom låter :va men kostar 4500 ink frakt för titan med 2 dbkillers med.. www.xracing.it sidan på italienska men dom fattar och skickar info på engelska.. eller gpr pipor kostar 6175kr men inte lika fint ljud som wings enligt mig.

är bara ute efter mer effekt.

då kanske helsystem är att tänka på och då är inte wings ett alternativ..Akra men dyrt som f-n.. ekonomivarianten är väl att öppna original och plocka bort allt skräp i burkarna..

Tippar på att dom / han har ledigt, försökte också beställa därifrån..

vet intehur länge sen de var du kontaktade han men de verkar som han kollar och svarar på mejl på måndagar och jobbar med tillverkning, packning o frakt övriga dagar....men de är värt väntan om de inte tar allt för lång tid för han att svara...

Last edited:
då kanske helsystem är att tänka på och då är inte wings ett alternativ..Akra men dyrt som f-n.. ekonomivarianten är väl att öppna original och plocka bort allt skräp i burkarna..
ger resten av systemet så mycket extra? Trodde att det var dämparna + ombestyckning som gav mest extra effekt medan byte av resten av systemet mest gav lägre vikt.

ger resten av systemet så mycket extra? Trodde att det var dämparna + ombestyckning som gav mest extra effekt medan byte av resten av systemet mest gav lägre vikt.

JAG TROR att slipon gör stor effektskillnad och mest ljudskillnad mot original (då de verkar VÄLDIGT Tätt original) men jag tror attt helsystem ger LITE mer effekt än bara slipon och de e väldigt lite så om de e värt dom tusenlapparna avgör bara köparen (tycker och tror jag).. = de du skrev ger mycket skillnad men MEST effekt får du av helsystem och bestyckning.... är lite berusad om jag skriver konstigt......

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D