Slipon, sida?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Hejsan!

Letar slipon till min cbr 600, hittar dock inget i närheten på blocket, sporthoj eller bike.se... Någon som har något bra tips på någon sida etc? Behöver absolut inte vara nytt, ser hellre att det är begagnat då mina få slantar ska räcka till många grejjer..

Tack på förhand, Marie

marandy skrev:
Tack för tipset, men trollhättan är ganska långt från Skåneland... :S

Ja jag tror dom tar 150kr för att skicka det med posten.. Ring och hör med dom, Dom säljer nya för beg pris!! :tummenupp

Victor skrev:
Jag tror säkert att posten har ett kontor i Trollhättan med.
Eller är det i skåne ni saknar det?

Jomen wow.. tror du inte jag fattar det själv? Nu råkar det vara så att det finns ytterst lite pengar att röra sej med, alltså, INTE RÅD till nån jäkla postavgift.. Comprende?

Blir så sur när folk gör s här, utan att veta något om läget.

marandy skrev:
Blir så sur när folk gör s här, utan att veta något om läget.

Men då kanske tösen får ta och förklara hur mycket du kan lägga ut.
Bensinpengar kostar också om du ska åka och hämta det och posten har inga hurlösa avgifter. Dessutom kostar det samma oavsett om du beställer från Trollhättan eller Sveg.

Victor skrev:
Men då kanske tösen får ta och förklara hur mycket du kan lägga ut.
Bensinpengar kostar också om du ska åka och hämta det och posten har inga hurlösa avgifter. Dessutom kostar det samma oavsett om du beställer från Trollhättan eller Sveg.

Jo jag vet att frakten är densamma varifrån man än skickar. bensinpengarna är inget problem, pappa får köra.. Så det är lättare att åka och hämta än att få det skickat.. Men då får det ju vara inom Skånes gränser..
Klart, är det ett bra pris på sliponet kan det ju skickas också, men då får det vara et bra pris.. Har egentligrn 4000 att röra mej med, men hade absolut inte tänkt använda alla de på slipon..

Låter bara som att du är ute efter nåt billigt,, gärna gratis, åk å köp en ljuddämpare till en bil på typ laitis då ,,

Jag betalade 1200 inkl frakt för mitt slipon från ebay...

Bifogat

• nikko.jpg
    nikko.jpg
    10.7 KB · Visningar: 60
Vilken årsmodell är det du har?
Har en Yoshimura liggandes till en CBR600 -01/02 som du kan få köpa för en billig peng..

MVH
Martin

Nej, jag är inte ute efter nåt billigt, helst gratis.. Men den behöver inte kosta skjortan heller.. gammal hoj..

Det är en 93, så ett slipon till en 01/02 passar nog inte...

Ja, hade tänkt höra med Fleninge! Har för mej de sa de hade fått in ett ganska nyligen!

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år