Slipon från USA- GRYMT Nöjd

Jawbreaker

Sic vis pacem para bellum
Gick med
28 Feb 2005
Hoj
1 liters..
Hej alla,

är så grymt nöjd så jag ville dela med mig om en firma i Florida jag hittade på nätet. Testade och beställa ett Yoshimura R77 Slipon i kolfiber till min ZX10-R 2008. Mailade en förfrågan till en snubbe vid namn Tom. Han svarade inom 1 dag, systemet inkl. frakt skulle kosta 579 US dollar. Betalade via PayPal, fick snabb bekräftelse. Har följt systemets väg via nätet. Tror det tagit 7 dagar från beställning tills idag då jag hämtade ut ett fint pkt från Yoshimura USA.

Så ni som funderar på att beställa grejer från USA så kan jag till 100% rekomendera denna sajt:

http://www.biohazardcycles.com/

Bild kommer på hojjen + systemet nästa vecka då allt är monterat:)

Trevlig helg alla, snart blire KISS:yoparty

//

Jonas

Hade du bonnröta då att det inte blidde tull och moms och sånt eller plita karlsloken dit att det var en födelsedagspresent på lådan (om det nu fortfarande går att göra så)?

/perris

Grymt bra o beställa saker från USA nuförtiden, enda minuset är att man kan råka ut för diverse avgifter som tull, moms å sånt.
Och ju dyrare saker ju dyrare kan det bli :gnissla

Hade du bonnröta då att det inte blidde tull och moms och sånt eller plita karlsloken dit att det var en födelsedagspresent på lådan (om det nu fortfarande går att göra så)?

/perris

Låt oss säga att han på andra sidan vattnet verkar vara ganska väl inspelad på vårt skattesystem här...:tummenupp

Fick både tulla & momsa men det var på ett bra belopp...:tummenupp

Hepp hepp!

Låt oss säga att han på andra sidan vattnet verkar vara ganska väl inspelad på vårt skattesystem här...:tummenupp

Fick både tulla & momsa men det var på ett bra belopp...:tummenupp

Hepp hepp!

Och hade det försvunnit hade du endast fått ersättning för det "bra beloppet" :tummenupp

aha, hade själv just tänkt lägga in en beställning från starcykle el va d nu hette, får ta o kolla upp denna firma innan beställning o jämföra priser:)

Jag brukar be säljaren kryssa i rutan "gift" på paketet.
Då slipper man tullen, funkat klockrent för mig.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul