Slipon fråga

Output skrev:
Yepp, sliponen på din maskin e för 99an:)
Hehe,gammal tråd,men men,skillnaden 99 till 00 är att dom har ändrat materialet kolfiber till titanium.Jag blev ju av med mitt orginalslipon(stöld),så därför är jag ute efter ett sånt...Förresten så har jag nästan bränt 1300mil iår med din gamla Retta,Output :)

Exup skrev:
Hehe,gammal tråd,men men,skillnaden 99 till 00 är att dom har ändrat materialet kolfiber till titanium.Jag blev ju av med mitt orginalslipon(stöld),så därför är jag ute efter ett sånt...Förresten så har jag nästan bränt 1300mil iår med din gamla Retta,Output :)

Synd när folk inte förstår ditt/mitt:(

1300 mil? grymt!! Går den fortfarande som en klocka?

Output skrev:
Synd när folk inte förstår ditt/mitt:(

1300 mil? grymt!! Går den fortfarande som en klocka?
Jajamensan,går fin fint :tummenupp Är väldigt nöjd med den.
Det är tråkigt att bli av med grejer,först snodde dom sliponet,sen veckan efter så försökte dom ta hela hojjen.Fördärvade rätt mkt på den.... :mad: Men försäkringsbolaget styrde upp den så nu är den som ny :tummenupp Visserligen hade jag en självrisk på 6000:- så det är bara att gilla läget.

Exup skrev:
Jajamensan,går fin fint :tummenupp Är väldigt nöjd med den.
Det är tråkigt att bli av med grejer,först snodde dom sliponet,sen veckan efter så försökte dom ta hela hojjen.Fördärvade rätt mkt på den.... :mad: Men försäkringsbolaget styrde upp den så nu är den som ny :tummenupp Visserligen hade jag en självrisk på 6000:- så det är bara att gilla läget.

De var på hojen 2 ggr i mitt garage också, första gånen släpade de den 50 meter till uppfarten ut ur garaget. Dom orkande in upp för backen med den, o bara lämnade den. inget märke eller ngtsom tur var! Efter det kedjade jag fast den i avloppsröret till hela fastigheten. Då tog dom bara kapellet när de märkte att det skulle bli ett skit göra att få loss den;)

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...