slip on

gingi

gixxer
Gick med
13 Sep 2005
Hoj
K7 som jag har tillsammans med min man!
Har en kawasaki zx6r..tänkte lägga på ett slip on...undrar om någon har några tips på vilket märke som skulle va bra...

gingi skrev:
Har en kawasaki zx6r..tänkte lägga på ett slip on...undrar om någon har några tips på vilket märke som skulle va bra...

Själv har jag beställt ett leovince sbk evo2 till min hoj, har dock inte fått det ännu men de ska vara gött ljud i dem vad jag hört plus att det gav den bästa effektökningen i smc:s test.
Man får även med en db-killer om man vill det ska gå lite tystare.
Fick ge 2500 kr för alu/ovalt. Beställde då ifrån tyskland, räkna med en 1000 kr extra om du köper i sverige.

gingi skrev:

Jag hade ett Yoshi på min -95, funkade bra ljudmässigt. Märkte ingen skillnad i effekt... Då hade jag iof inte moddat förgasarna inte heller rört luftintaget

gingi skrev:

Jag har ett micron slipon på min och den låter så jävla gött och den blev lite vassare... Snygg e den oxå!!! :)

Bifogat

• slipon.JPG
    slipon.JPG
    123.6 KB · Visningar: 55
gingi skrev:

Hade ett Yoshi RS-3 i rostfritt på min kawa ZX6R, lät brutalt :yoparty

Är det någon som har lite koll på om ljudet är blir annorlunda beroende på vilket material man har? Rostfritt vs. kolfiber vs. titan?

Tänkte nämligen fixa Devil-slipon till min hoj när den är fixad, nån som har erfarenhet av Devil? Har 40% rabatt så jag kan ju inte banga en sån deal.

Här e bilder...

Bifogat

• ZX636R.jpg
    ZX636R.jpg
    25.3 KB · Visningar: 80
  • Annons01.JPG
    Annons01.JPG
    135.9 KB · Visningar: 50
Last edited:
$noop skrev:
Hade ett Yoshi RS-3 i rostfritt på min kawa ZX6R, lät brutalt :yoparty

Är det någon som har lite koll på om ljudet är blir annorlunda beroende på vilket material man har? Rostfritt vs. kolfiber vs. titan?

Tänkte nämligen fixa Devil-slipon till min hoj när den är fixad, nån som har erfarenhet av Devil? Har 40% rabatt så jag kan ju inte banga en sån deal.

Jag hade Devil magnum på min låt helt underbart verkligen skrek ur den fråga vem somhälst som har kört med mig :hihi skulle lätt kunna rekommendera det :)

Gottis skrev:
Jag hade Devil magnum på min låt helt underbart verkligen skrek ur den fråga vem somhälst som har kört med mig :hihi skulle lätt kunna rekommendera det :)

Låter ju trevligt...hehe!! Vilket material hade du? Har lite beslutsångest angående vad man ska ha :va

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN