Slip-On!

Olsson84

S. Blisken
Gick med
26 Jun 2006
Hoj
Hojlös....Suzuki RF600R Såld, KTM 950SM Såld, KTM 640 Såld!
Någon som har tips på bra slip-on till 04- KTM 640 LC4 med skönt ljud....ska nämligen köpa till nästa sommar!

Tack på förhand!

Olsson84 skrev:
2517371 Någon som har tips på bra slip-on till 04- KTM 640 LC4 med skönt ljud....ska nämligen köpa till nästa sommar!

Tack på förhand!

ev. har jag ett X-racing slipon till salu. Inga repor eller bucklor, men man måste svetsa fast det bakre fästet.

PM:a vid intresse :tummenupp

Har ett Sebring jag som ger ett riktigt gött ljud:tummenupp
Dom säljer dom på lelles

Annars fungerar ju alltid Akrapovic

Tack för dom svar jag fått, har kollat lite på Akrapovic men inte bestämt mig, låter lite krångligt på det tidigare inlägget om svetsning!

Olsson84 skrev:
2517818 Tack för dom svar jag fått, har kollat lite på Akrapovic men inte bestämt mig, låter lite krångligt på det tidigare inlägget om svetsning!

Men billigare lösning än acra (4600:-)

Du bättre om du ställer frågan i början på nästa år istället för nu. Det är en bit till sommar dvs om du inte ska slå till på ett snart så lägg ut en köpes annons!!!!

Olsson84 skrev:
2517371 Någon som har tips på bra slip-on till 04- KTM 640 LC4 med skönt ljud....ska nämligen köpa till nästa sommar!

Tack på förhand!

Ta ur snorkeln ur orginaldämpen i vinter så har du ljud så det räcker. Kostar några nitar om du har lite verktyg hemma.

SVooSh skrev:
2519047 Ta ur snorkeln ur orginaldämpen i vinter så har du ljud så det räcker. Kostar några nitar om du har lite verktyg hemma.

Men 640 har ju inte dämparen som är nitad bara 625/660!

Den nitade varianten kom först -05

Last edited:
SVooSh skrev:
2519077 Jaha där ser man. Då blire dyrt för trådskaparen.

Jo, det är ju inte gratis å handla. Ska köpa nya däck och drivpaket också....

acrapovic e ju klart överskattat, kostar multum för vad, mitt sebring brakar ju på så det spräcker de flesta trumhinnor haha :yoparty

Klamster skrev:
2522318 acrapovic e ju klart överskattat, kostar multum för vad, mitt sebring brakar ju på så det spräcker de flesta trumhinnor haha :yoparty

Överskattat vet i fan men alla verkar iaf köpa det utan att egentligen veta varför.

Själv e jag helsåld på Yoshimura-ljudet (iofs på radfyror), men tyvärr verkar inte dom göra dämpare till KTM :mad:

peteR1000 skrev:
2523089 Överskattat vet i fan men alla verkar iaf köpa det utan att egentligen veta varför.

Själv e jag helsåld på Yoshimura-ljudet (iofs på radfyror), men tyvärr verkar inte dom göra dämpare till KTM :mad:

har faktiskt sett en ktm, men en crossmodell med yoshi.

Rasorblade skrev:
2523217 har faktiskt sett en ktm, men en crossmodell med yoshi.

Dom gör till KTM's 250-crossar men inga till motard...
Den enda "motard" hojen dom gör till var vad jag hittade Honda's CRF450 och nån Yamaha-modell...

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back