Det är så att jag har ett V&H system på, men ja har ett litet problem.
Själva upphägnings grejen som går runt ljuddämparen är av, så systemet sitter typ löst. Har gjort en provisorisk lösning med hålband. Dock är inte hållband det snyggaste eller mest hållbara. Det brukar gå av efter ett tag... det gjorde det iallafall på chevan...
Så finns det nånstanns dom säljer lösa sådana (va det nu heter?) eller nån som har nått tips på något annat man kan ta så det ser fint ut?
Själva upphägnings grejen som går runt ljuddämparen är av, så systemet sitter typ löst. Har gjort en provisorisk lösning med hålband. Dock är inte hållband det snyggaste eller mest hållbara. Det brukar gå av efter ett tag... det gjorde det iallafall på chevan...
Så finns det nånstanns dom säljer lösa sådana (va det nu heter?) eller nån som har nått tips på något annat man kan ta så det ser fint ut?

(givetvis), Men är man snål och vill gjöra det billigt så kan man köra med slanklämma, går att dölja skarven bakom dämpen och ser faktist inte så pjåkigt ut. Inte för att jag skulle gjöra det dock, men ett bättre alternativ en hålband. Kan rekomendera Grevens, har det mästa på lager och kort leveranstid har jag att erfara.