Slip-on till VFR -88?

Westerlund

Ny medlem
Gick med
14 Jan 2004
Hoj
Honda CBR 900 -93
Skulle vilja hitta annat avgas till min VFR. Hittar absolut inget på nätet till en
-88, bara till nyare. Nån som vet något ställe jag kan kika på. Vill gärna ha lite råare ljud och givetvis e det två burkar som gäller :gnissla . Kan tänka mej att reducera till en burk i nödfall, bara det blir härligt ljud. :tummenupp

Westerlund skrev:
Skulle vilja hitta annat avgas till min VFR. Hittar absolut inget på nätet till en
-88, bara till nyare. Nån som vet något ställe jag kan kika på. Vill gärna ha lite råare ljud och givetvis e det två burkar som gäller :gnissla . Kan tänka mej att reducera till en burk i nödfall, bara det blir härligt ljud. :tummenupp

http://sporthoj.com/annonser/?id=24675
:tomten

Edit: eller det kanske var orginal?

Mitt system låter som japanernas hämnd för Hiroshima och Nagasaki, jag har inte samvete att göra detta än en gång mot mänskligheten.

Westerlund skrev:

www.louis.de // sök Exorzist

Häftig ljud, universal

Westerlund skrev:

Ring runt till några mc skrotar och kolla om dom har nått!!!
Själv brukar jag handla från bike skroten i trollhättan dom säljer nya för beg pris! :)

Jag har kollat runt lite men finns ingen som har till en VFR 750 -88 t.o.m Honda återförsäljaren hade inget. :(

Avgas-system vfr -88

Kan tänka mej vad som helst, bara jag slipper kapa i original-systemet, vill ha det intakt pga framtida besök hos Svensk bilprovning. Kan tänka mej ett annat original-system som jag kan rensa lite :gnissla .

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back