Slip-on till R6

Umiss

Såld =(
Gick med
10 May 2006
Hoj
Yamaha R6
Har sökt runt som en galning utan att hitta några ordentliga trådar här på forumet så jag testar med att göra en ny tråd.

Vill köpa slip-on till min Yamaha R6 -00 och undrar vilket som rekommenderas av majoriteten.

Tacksam för svar!

Umiss skrev:
2391002 Har sökt runt som en galning utan att hitta några ordentliga trådar här på forumet så jag testar med att göra en ny tråd.

Vill köpa slip-on till min Yamaha R6 -00 och undrar vilket som rekommenderas av majoriteten.

Tacksam för svar!

Hur mycket vill du spendera, gillar själv yoshi/Acra å Devil bäst utssende mässigt, ta det du tycker e snyggt å passar ihop med hojen...

Tack för svaren!

Vill spendera så lite pengar som möjligt men fortfarande få ett bra ljud.

Det är främst ljudet jag vill ha, utseendet kan vara (isåfall hade jag hellre satsat på gsxr 600 K6 :) )

Jag har ju sett de flesta ha yoshimura och acra, så antagligen något av dessa.
Vilket är billigast utav dessa och har ni förslag på var man kan inhandla dessa för en billig peng?

Graves

Hej

Jag kör med ett Graves slipon. Guldfärgat och jäkligt snyggt plus att det låter riktigt gött.
Messa mig ditt tfnnummer så sänder jag en bild.

Slängde iväg ett mail till bikeshop för att få lite priser och blir då rekommenderad att köra med Hurric slip-on istället för Yoshimura då man får bra ljud samt att de nästan är hälften så dyrt.

Vad säger ni om det?

Jag är helnöjd med mitt väldigt billiga GPR High pipe. Det låter mer än original men det skriker inte.

Någon som vet nån bra sida där man kan kolla på dom? å se priser utan att behöva skicka nån förfrågan..:)

Skulle gå på ett Devil SB2, polarn hade alu-dämpare på sin R6, satans gött muller, trodde inte det var en moppe när man lyssna på ljudet iaf.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back