Grevenstid
Ny medlem
Hej! Har Yamaha R1 -06. Skulle vilja har lite mer ljud i bågen.
Jag tycker dock att orginal dämparna är grymt snygga, så min fråga är om någon har provat att modifiera orginal dämparna på en -06.
Om man nu i alla fall skulle byta helt till nya slip-on vilket märke skall man välja och till vilket pris. Att lägga ner typ 16000kr verkar ju nästan löjligt.
Jag tycker dock att orginal dämparna är grymt snygga, så min fråga är om någon har provat att modifiera orginal dämparna på en -06.
Om man nu i alla fall skulle byta helt till nya slip-on vilket märke skall man välja och till vilket pris. Att lägga ner typ 16000kr verkar ju nästan löjligt.