Slip On till R1 -04

Donnie_R6

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Södertälje
Hoj
YZF R1 -04 & Audi a6 på 2 hjul
Tjena jag har beslutsångest angående Slip On till min R1 -04, är det nån som vet något bra som kan rekomenderas.

GPR, Micron och Yoshimuras TriOval har jag hört ska vara bra, men Yoshin är så jävla dyr.

Är det någon som har nå tips??

MVH/ Donnie

King of the road/////
 
Beställ Yoshin från USA istället, mycket billigare. Det är snyggt som fan! :yoparty
 
Jag bygger eget för racehojen (på gathojen har jag LeoVinci). Här är bilder på halvfärdiga (saknar innerröret).

Jag gillar hur originalrören ser ut, dock ljudet kan alltid bli lite maffigare :)
 

Bifogat

  • PICT0704.JPG
    PICT0704.JPG
    66.5 KB · Visningar: 82
PM:a mig så har jag internetadresser till Yoshimura och till Devil :tummenupp
 
Snygg är det iallafall, bra vet jag inte. :) Ett på Yoshi med.
 

Bifogat

  • bikephoto2_hi-res.jpg
    bikephoto2_hi-res.jpg
    46.7 KB · Visningar: 128
  • Yoshi 04R1.JPG
    Yoshi 04R1.JPG
    108.2 KB · Visningar: 110
Last edited:
Donnie_R6 skrev:
Okej, låter den bra Leovinci och vad kostar den???
De låter väldigt mycket. De ska visst kosta 8500kr.. men det finns billigare alternativ. Fast de ser nasjiga ut. Här är de på min hoj.
 

Bifogat

  • DSCF0078.JPG
    DSCF0078.JPG
    95 KB · Visningar: 134
Acrapovic har jag på min. Sexigt faan. Låter gött me!
 

Bifogat

  • Pic(3).jpg
    Pic(3).jpg
    24.8 KB · Visningar: 112
Donnie_R6 skrev:
Tjena jag har beslutsångest angående Slip On till min R1 -04, är det nån som vet något bra som kan rekomenderas.

GPR, Micron och Yoshimuras TriOval har jag hört ska vara bra, men Yoshin är så jävla dyr.

Är det någon som har nå tips??

MVH/ Donnie

King of the road/////
Yoshimuras TriOval :yoparty
 

Bifogat

  • sson (1)_edited.jpg
    sson (1)_edited.jpg
    61.7 KB · Visningar: 94
  • DSC03274ny.JPG
    DSC03274ny.JPG
    40.7 KB · Visningar: 73
Last edited:
Smakar det så kostar det antar jag

Hörni gubbs, ni som kör sporthoj med sådana dyra glädje-rör... vad kostar i genomsnitt ett bra system, ett prisvärt sådant liksom? Här hör man snack om 8-9 tusen kronon. Är det verkligen rimligt för några få extra kusar och muller?

//Anders
 
lassnig skrev:
Hörni gubbs, ni som kör sporthoj med sådana dyra glädje-rör... vad kostar i genomsnitt ett bra system, ett prisvärt sådant liksom? Här hör man snack om 8-9 tusen kronon. Är det verkligen rimligt för några få extra kusar och muller?

//Anders
Japp:fakta
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top