Slip-on till Kawa ER-6N

  • Thread starter Thread starter Gustafsson
  • Start date Start date

Gustafsson

Guest
Tja
Någon som vet var man kan hitta ett enkelslip-on till nya ER-6`an?
Såg Touringbutiken hade dubbla slip-on, inget pris, men dubbla är ju dubbelt så dyrt.Tackar på förhand//David
 
McPoolen i sumpan har ett GPR slip-on inne till din er6n.
 
Leo Vince har ett rättså billigt rör, men minns inte var de säljer det..
 
Gustafsson skrev:
Tja
Någon som vet var man kan hitta ett enkelslip-on till nya ER-6`an?
Såg Touringbutiken hade dubbla slip-on, inget pris, men dubbla är ju dubbelt så dyrt.Tackar på förhand//David


Hos stibix i Borås. Där har Du dessutom 20% rabatt. Vi skickar över hela sverige. Leo Vince finns att tillgå.

Hälsningar Björn / stibix.se
 
.....

Kan lova dig att den kommer brumma jävligt mycket för att vara så liten :)
www.funbike.se de har även monterad på hoj om den inte är såld nu så du kan prov lyssna innan eventuellt.

Såg att du bodde i en annan ända av sverige typ så detta tips är väl kanske inte aktuellt!!
Gustafsson skrev:
Tja
Någon som vet var man kan hitta ett enkelslip-on till nya ER-6`an?
Såg Touringbutiken hade dubbla slip-on, inget pris, men dubbla är ju dubbelt så dyrt.Tackar på förhand//David
 
TOKER skrev:
Kan lova dig att den kommer brumma jävligt mycket för att vara så liten :)
www.funbike.se de har även monterad på hoj om den inte är såld nu så du kan prov lyssna innan eventuellt.

Såg att du bodde i en annan ända av sverige typ så detta tips är väl kanske inte aktuellt!!

Denna lysnade jag på. Lät j-ligt mulligt faktiskt (stod nära vägg dock).
 
Björn J skrev:
1977151 Hos stibix i Borås. Där har Du dessutom 20% rabatt. Vi skickar över hela sverige. Leo Vince finns att tillgå.

Hälsningar Björn / stibix.se

Vad kostar Leo Vince hos er då? Hojen är visserligen bara 6 timmar gammal men man kanske vill ha lite mer ljud framöver, även om jag var glatt överraskad av orginalet.
 
Björn J skrev:
1977151 Hos stibix i Borås. Där har Du dessutom 20% rabatt. Vi skickar över hela sverige. Leo Vince finns att tillgå.

Hälsningar Björn / stibix.se

hej!

20% på vad?

hojar?
tillbehör?
service?
kläder?
m.m.

ska handla nytt. men frågan är VAR...
 
Laser slip on

Gustafsson skrev:
1976324 Tja
Någon som vet var man kan hitta ett enkelslip-on till nya ER-6`an?
Såg Touringbutiken hade dubbla slip-on, inget pris, men dubbla är ju dubbelt så dyrt.Tackar på förhand//David

Här kan du ialla fall lyssna på ett par stycken slip ons från laser
http://www.laserexhausts.com/en/module/CATALOGUE_BIKES/bike-exhausts.html

Gustafsson skrev:
1976324 Tja
Någon som vet var man kan hitta ett enkelslip-on till nya ER-6`an?
Såg Touringbutiken hade dubbla slip-on, inget pris, men dubbla är ju dubbelt så dyrt.Tackar på förhand//David


En web sida att handla micron på.
:tummenupp
http://www.micronexhausts.com/search_results.asp?action=index_search&make_id=KAWASAKI&model_id=1778
 
Kanske konstiga frågor men är det bara att sätta på en ny ljuddämpare eller behövs/borde man göra något mer med motorn isåfall pga annat mottryck osv?

Eller är en slip-on-ljuddämpare anpassad till just den hojen man köper den till? :va
 
G&G

Scorpion.SE skrev:
2193907 Jag köpte G o G "slipon" på Funbike...
Låter Gött som faen :banana

Tjenare vad fick du slanta upp för den burken?
Annars ser den ju hel cool ut.
Lägg järna upp en judfil om du kan vore kul att höra den. :tummenupp
 
slip on..

Scorpion.SE skrev:
2193907 Jag köpte G o G "slipon" på Funbike...
Låter Gött som faen :banana


Hej.
Jag har letat i forumet efter effekthöjning på er6 och funnit diagram.
Men min fråga är känner du någon skillnad förutom ljudet.?

//
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top