slip on till en kawa ninja

hedztrem

Ny medlem
Gick med
4 May 2006
Hoj
kawa ninja zx6r
Tjabba! är helt ny inom mc osv.. har ägt min första hojj i några dagar, det blev en Ninja zx6r, och är nöjd än så länge, det jag verkligen vill ha hjälp med är att hitta ett slip on till hojjen.

Det ska såklart vara snyggt, (inte kolfiber) och göra så att hojjen låter värre å tuffare än vad den är. Priset får inte överstiga över 3000, finns det några bra på marknaden?? skicka länk bild, så mycket info som möjligt.. kan ju som sagt ingeting än.

Mvh Johan

Köp inte Micron Titan, för då låter din likadant som min och jag vill låta tuffast! :D

Nä, men ärligt talat.. den brötar o lever så att det mesta låter som symaskiner i jämförelse. Kan inte annat än att rekommendera den varmt. :yoparty

hedztrem skrev:
2135794 Tjabba! är helt ny inom mc osv.. har ägt min första hojj i några dagar, det blev en Ninja zx6r, och är nöjd än så länge, det jag verkligen vill ha hjälp med är att hitta ett slip on till hojjen.

Det ska såklart vara snyggt, (inte kolfiber) och göra så att hojjen låter värre å tuffare än vad den är. Priset får inte överstiga över 3000, finns det några bra på marknaden?? skicka länk bild, så mycket info som möjligt.. kan ju som sagt ingeting än.

Mvh Johan

Dessa tror jag skulle passa.. priset för en dämpare blir 2 009,00 SEK
inte allt för dyrt va?

www.wings.si

frakten ligger på 45€ har jag för mig.. och leveranstider på 10-14 dagar..

Har just beställt därifrån och väntar mig paketet nästa vecka nån gång..

LÄNGTAR!

tack för svaren.. !

om jag nu skulle köpa leo vincen, hur stor skillnad blir det egentligen? om man tar bort db killern? ljudmässigt alltså

nu har jag iaf beställt leovince slip on.. och tyvärr hade dom bara hemma racing sorten (stort flin) jag lär väl kommentera här om jag är nöjd eller inte, 3350 blev kostnaden

hedztrem skrev:
2159668 nu har jag iaf beställt leovince slip on.. och tyvärr hade dom bara hemma racing sorten (stort flin) jag lär väl kommentera här om jag är nöjd eller inte, 3350 blev kostnaden

Trevligt. :) :yoparty

efter en väldigt lång väntan.. närmare 6veckor på mitt slip on =( så kom det äntligen.. förväntningarna var stora och resultatet är jag mycket nöjd med.. härligt ljud blev det å ännu mer blickar dras till en när man cruisar förbi

ho ho då ska du höra mitt avkapade slipon(ART)det låter fett....som värsta moto gp hojjen...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT