Slip-on: Hur pass enkelt att montera?

Ja, självklart. Tog ju kortet enbart därför!

Vad säger farbror blå om dom stoppar en och det råkar låta lite för mycket för deras smak då?

Jag blev stoppad i juli, flygande besiktning av polisen och då klagade han på mitt avgassystem(racefit är dock inte känt för att vara tyst) men det som hände var att jag fick en månad på mig att göra en efterkontroll, dvs försöka tysta ljudet å besiktiga=) Det gick fint klarade mig med enbart db killer i på besiktningen, ingen böter heller fick jag för den delen! =)

Återupplivar denna tråd då det aldrig blev något köp innan av ekonomiska skäl.

Sitter och tittar lite på eBay och undrar om någon har erfarenhet av att beställa slip-ons eller liknande grejer därifrån? Har aldrig tidigare köpt något via eBay så jag vill vara säker på att jag inte lyckas bli lurad.
Att köpa här hemma i Sverige och lägga på minst 5000 kr extra känns lite sådär när det finns billigare alternativ.

Har kollat in denna.

Säljaren verkar ha fått väldigt mycket positiv feedback och har varit aktiv ett bra tag så det känns seriöst.
Hur brukar det vanligtvis funka med leverans och så? Vågar man lita på ett Italienskt företag? Tänker främst på kvalitet på grejerna. De gånger jag varit i Italien har jag inte direkt fått några positiva intryck om man säger så.

All hjälp tas tacksamt emot.

Trevlig midsommar!

Mvh paranoid :död

Har själv köpt en hel del via ebay, har aldrig varit några problem än så länge.
Hög feedback på säljarna ska inte vara några problem.
Lev. brukar gå rätt fort inom eu, se till att betala med paypal så är det säkert.
De är bar o köp..:tummenupp

Glad midsommar:)

Återupplivar denna tråd då det aldrig blev något köp innan av ekonomiska skäl.

Sitter och tittar lite på eBay och undrar om någon har erfarenhet av att beställa slip-ons eller liknande grejer därifrån? Har aldrig tidigare köpt något via eBay så jag vill vara säker på att jag inte lyckas bli lurad.
Att köpa här hemma i Sverige och lägga på minst 5000 kr extra känns lite sådär när det finns billigare alternativ.

Har kollat in denna.

Säljaren verkar ha fått väldigt mycket positiv feedback och har varit aktiv ett bra tag så det känns seriöst.
Hur brukar det vanligtvis funka med leverans och så? Vågar man lita på ett Italienskt företag? Tänker främst på kvalitet på grejerna. De gånger jag varit i Italien har jag inte direkt fått några positiva intryck om man säger så.

All hjälp tas tacksamt emot.

Trevlig midsommar!

Mvh paranoid :död

Det brukar inte vara några problem att handla på ebay. Men man bör kolla att säljaren inte har negativa omdömen och ta reda på fraktkostnaden. Det är ju ganska mycket pengar för att köpa oljud och om det inte är inom EU tillkommer tull och moms 30%-

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing