Slip-On Hayabusa

torgrim

Torgrim
Gick med
6 May 2004
Hoj
HD
Hejsan!

Jag söker efter dämpare till min Hayabusa, dock verkar det inte vara allt för lätt att hitta.

Jag vill helst ha ljuddämpare som liknar originalet, d.v.s runda i titan eller aliminium, skulle fortfarande vilja ha ett 4-2 system, vilket verkar vara svårt att finna, de flesta säljer 4-2-1 system. Jag tänkte byta för att få bättre ljud på den, man vill ju att det ska höras då hästarna arbetar, inte att den låter som en symaskin :yoparty

Någon som har ett bra tips.

torgrim skrev:
Hejsan!

Jag söker efter dämpare till min Hayabusa, dock verkar det inte vara allt för lätt att hitta.

Jag vill helst ha ljuddämpare som liknar originalet, d.v.s runda i titan eller aliminium, skulle fortfarande vilja ha ett 4-2 system, vilket verkar vara svårt att finna, de flesta säljer 4-2-1 system. Jag tänkte byta för att få bättre ljud på den, man vill ju att det ska höras då hästarna arbetar, inte att den låter som en symaskin :yoparty

Någon som har ett bra tips.

Nya slip-on (bolt-on) kostar ca 9.000:- till 10.000:-. Nytt helsystem kostar 11.500:-. Jag valde att köpa ett helsystem för att få fram ljudet...

Marsipulami skrev:
Nya slip-on (bolt-on) kostar ca 9.000:- till 10.000:-. Nytt helsystem kostar 11.500:-. Jag valde att köpa ett helsystem för att få fram ljudet...

Har du nåt bra helsystem som passar? Vad köpte du?

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra