Slip-on från delkevic någon?

Jag köpte direkt från dem i UK till min SV650 och det funkade strålande.
De hade packat en av klämmorna fel och när jag påtalade det kom det nya på 2 dgr.

Bara handla :-)

Fan vad nice, nu blir jag sugen på att köpa!

Det verkar som om dom har fler alternativ att välja mellan på ebay.com.
Jag kollade aldrig till din hoj, men jag beställde ett tri-oval shorty ifrån dom för någon vecka sen genom ebay.
Tri-ovalen finns inte till min hoj enligt deras hemsida.

Har beställt andra saker ifrån delkevic genom ebay. Grym kundservice och bra produkter.

NU har jag beställt en Delkevic 350mm Stainless Steel Oval Silencers från www.delkevic.co.uk. Nu sitter jag här och väntar otåligt på att den ska komma!:D
Lägger upp lite info när jag fått den!

Köpte en delkevic till Millen förra våren och den har funkar utmärkt.
Det enda jag skulle kunna klaga på, om man nu kan göra det för dom pengarna, är att nitarna som håller gavlarna blivit rostfärgade, samt att hela ljuddämparen gulnat lite på området innan fästet. Efter hållaren är det samma fina yta som innan.
db-killern plockas lätt i/ur, bara att lossa skruven som håller den på plats, och dra ut.
Att jag sedan sparar gud vet hur många kg jämfört med originaldämapren gör ju inte saken sämre.

Intressant. Jag beställde en Beowulfburk till min hoj förra veckan och den ser exakt ut som TS system.
Kan det vara Beowulf som tillverkar systemen åt Delkevic?

Nu har jag fått hem min slipon från Delkevic och monterat den. Den satt inte som handen i handsken men det gick att få till det så att den satt bra. Det är en liten metalbit fastsvetsat på länkröret som stödet ska ligga mot. Men om jag vrider röret så att det ligger rätt mot stödet så sticker ljuddämparen ut bra mycket från hojen. Fick vrida in den lite och då gick det finfint. Det ligger då inte som den ska mot stödet men det kan jag leva med. Det är inget som märks om man inte går nära och kollar innanför och under röret. Jag är mycket nöjd med ljudet. Ska försöka fixa lägga upp en liten filmsnutt så ni får höra hur det låter!

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025