Slip-on CBR

var inne och kollade devil´s sortiment och tyckte att de dubbla utblåsen var jävligt coola, nån som vet något om dessa, det stog bara på franska så man fattade inte så mycket :kocko

Bifogat

• slipon.jpg
    slipon.jpg
    24.1 KB · Visningar: 46
Jag personligen är lite skeptisk till kolfiber pga att om du gör en liten vurpa så är risken stor att du istället för att få en buckla så knäcker du röret och sliponet är kasst,har du alu,rostfritt så kan du med lite tur fixa till bucklan och slippa köpa ett nytt.

Har du sett Blueflame ? dom gör fina grejer tycker jag.

http://www.blueflameperformance.com/bike/evo_race_cans.asp

Devils dubbelutblås är ett halvsystem fattar jag det som och dessutom får du efter vad jag förstog fimpa centralstödet för att få plats med det.

Last edited:
Långa farbron skrev:
Jag personligen är lite skeptisk till kolfiber pga att om du gör en liten vurpa så är risken stor att du istället för att få en buckla så knäcker du röret och sliponet är kasst,har du alu,rostfritt så kan du med lite tur fixa till bucklan och slippa köpa ett nytt.

http://www.blueflameperformance.com...å tag på dom här i sverige och i så fall var?

Långa farbron skrev:

http://www.blueflameperformance.com...töd på dessa,(på min gjorde det inte det iaf)

Hi-ho skrev:
Syftar du på cbr FS?,tror inte det sitter något centralstöd på dessa,(på min gjorde det inte det iaf)

Vad vet jag ?

Jag förmedlar/översätter information som googel ger mig,sen om det inte stämmer så har du säkert rätt.

BridgeMill skrev:
Dom såg ju skit bra ut, inte fasligt dyrt heller £320 för ett helssytem, men kan få tag på dom här i sverige och i så fall var?

Tror inte att dom har något i Sverige,men kolla med Hållundan jag har för mig att han tjöpt ett porrigt slip-on ifrån dom.

Annars så kan du ju maila dom.

5 Pit Hey Place, West Pimbo, Skelmersdale, Lancashire, WN8 9PS. England

Phone: +44(0)1695 733100
Alternative Phone: +44(0)1695 555551
Fax: +44(0)1695 737 700

Bike Sales: bikes@blueflameperformance.com
Car Sales: cars@blueflameperformance.com

Håller det ihop?
Hade ett sådant på en R1 en gång i tiden värdens skräp var det då..... fick det svetsat flertalet gånger då öronen som håller fjädrarna lossnade och tog med sig en bit av röret.

Honda forever skrev:
Har ett helsystem ( Hindle) på min, har ett fantastiskt ylande vid 10000 varv o uppåt, sen så gav det ganska bra med effekt också. :)

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN