Slip-on BMW 800 ST

800st

800ST
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
2007, BMW F800ST
Hej,

Nyligen ägare till en BMW 800 ST. Funderar på att köpa ett slip-on, vilket rekomenderas vart kan jag köpa dem.

/micke

Acra

Hej

Acrapoviz? (hur f..n stavar man det? :va ) licenstillverkar en jättefin pipa åt BMW, finns som BMW orginaltillbehör. Dock en ganska dyr historia
Har en sån pipa själv och den låter riktigt gött :tummenupp

Förlåt om jag förstör din tråd nu men tänkte bara höra me er om ni är nöjda me era hojar ? Jag är jävligt sugen på en F800s, fast i och för sig kanske först till nästa år men, är den något att ha :D ?

Hell Yeah

Förlåt om jag förstör din tråd nu men tänkte bara höra me er om ni är nöjda me era hojar ? Jag är jävligt sugen på en F800s, fast i och för sig kanske först till nästa år men, är den något att ha :D ?

Själv kör jag en 800s från -07. Hur skön som helst tycker jag :tummenupp
Kanske kan upplevas rå i motorkaraktär vid höga varv, men va fan det ingår väl?? :)

Är mycket nöjd med min gula fara, precis den motorstyrka jag kommer att behöva, visst är det roligare med ett mer myndigt ljud men då kostar det tyvärr också.

Jag kollade in på BOS avgassystem och mailade en återförsäljare förrå säsongen och då skulle dom ha 4990:- med frakt för den för en F800S.

Har dock hittat någon som kanske kan göra ett egenhändigt slipon till mig istället för betydligt mycket mindre i sommar. Får se om det kommer att gå vägen eller om det kommer att låta katastrofalt.

Kanonhoj. Tycker den går att likna vid en Ducce Monster.
Bra vrid, tillräcklig toppeffekt samt ett aktivt chassie.

Tycker inte man behöver byta pipa, låter gött orginal.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back