kamikaze.MC
...
Någon som brukar åka den så kallade slingerbulten mot nynäs hållet? exakt var ligger den och hur åker man dit om man kommer norr ifrån? ska vara fina vägar där + nåt cafe som alla brukar samlas på 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Yamaha_Tobbe skrev:Någon som brukar åka den så kallade slingerbulten mot nynäs hållet? exakt var ligger den och hur åker man dit om man kommer norr ifrån? ska vara fina vägar där + nåt cafe som alla brukar samlas på![]()
Kawalight skrev:gymma kurvor!
gixxxerracing skrev:Är det nån som har filmer från vägen???
"Har kollat Roller´s härliga filmer"
![]()
majoon skrev:Kolla Ghostrider 4a... har för mig han kör där...
typ 400 meter ? vad hände sen ??Jonte*FZ6 skrev:Stämmer......Hehe, han är ute o söndagsåker lite!!![]()
Magge skrev:Vilken är våran "kändaste" väg här nere på bästkusten? Runt om Götet?
Vägen runt sjön Lygnern är nog det skönaste jag åkt hittils. Men då har jag bara kört hoj en säsong. Vägen uppe vid Härskogen ovanför Lerum kanske också är en kandidat?
IronMike skrev:typ 400 meter ? vad hände sen ??
Det är väl inte självskrivet att man ska blåsa på som en tok?Fürstenhoff skrev:Fy skäms på er pojkar - allmänna vägar är inga RR banor/test sträckor, vet hut!!![]()
Och tänk på alla som bor på dessa sträckor som dagligen måste stå ut med att folk kör för fort - huamej vad oansvarigt!!![]()
/Fürstenhoff.
Fürstenhoff skrev:![]()
![]()
![]()
Undrar hur länge den får hänga kvar där & innan den hänger på just slingerbulten!!??![]()
/Fürstenhoff.
:cornpsykomotard skrev:jag har hittat den:
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |
|
|
Motorcycle Inferno #8
Den 5 september blir Laxhol... |
|
|