TomK
hela världen är min rejsingbana
RoLLER skrev:Då går det nog att köra på under 4:50 men sen e det stop.
Nja, säg inte det... (hur långt under 4:50 förresten ?
Har för övrigt hört att man kan snitta en bit över 150 - på en gammal TRX med Macadam-ostar - på mycket snarlika vägar. Allt går bara man vill...



men vänta du, som det charmtroll du är ser vi nog dig på Bulten snart med en trimmad Volvokombi, extrautrustad med barnstolar & takbox