Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
WilleZL skrev:Smeten är kvar. Talade med vv för en liten stund sedan. De som inspekterat menar att det är diesel. Eftersom dielseln dunstar kommer vv inte att göra något åt det.
Körde själv där i går och blev förundrad över hur stort utsläpp det är frågan om. Vv har dock inte ställt sig frågan om det var en olyckshändelse eller om någon släppt ut oljan med avsikt.
Suomalainen skrev:...är det bara jag som är trött på detta eviga tjat om boge eller bulten. Tänk om alla vi som inte bor i sthlm skulle börja rapportera om våra favvovägar stup i ett. Grus här o grus där, akta er för haren i kurva 7, gubbe hytte med näven osv osv.... Hela forumet skulle bli proppat med totalt ointresant skit.
WilleZL skrev:Smeten är kvar. Talade med vv för en liten stund sedan. De som inspekterat menar att det är diesel. Eftersom dielseln dunstar kommer vv inte att göra något åt det.
Körde själv där i går och blev förundrad över hur stort utsläpp det är frågan om. Vv har dock inte ställt sig frågan om det var en olyckshändelse eller om någon släppt ut oljan med avsikt.
starclassic skrev:Ja eller så kan man ju bosätta sig i Köping och bli bonde dygnet runt....
.....akta kon,fåret eller svinet som skitit i kurva 8 på "han som hade får i USA som det susade i öronen på" vägen.....
starclassic skrev:Ja eller så kan man ju bosätta sig i Köping och bli bonde dygnet runt....
.....akta kon,fåret eller svinet som skitit i kurva 8 på "han som hade får i USA som det susade i öronen på" vägen.....
Du glömde att skriva om sjukskrivningen och skenförsäkringenSuomalainen skrev:A precis, för här är vi bönder allihopa. Jag sår havre på baksidan och vete under altanen, i vardagsrummet har jag mina kossor som ger mjölk varje morgon. Till lunch o middag brukar jag slakta en av grisarna som vi föder upp i badkaret... Det är skitbra, behöver aldrig gå till ica, har allt hemma serrö. Det är ju så vi härute på landet måste göra för att ha råd med hoj!
![]()
Suomalainen skrev:Det är ju så vi härute på landet måste göra för att ha råd med hoj!
![]()
Skillnaden är att era favvovägar trafikeras av 3 hojar i veckan, så det skulle väl knappast behövas nån rapportering därifrån.Suomalainen skrev:...är det bara jag som är trött på detta eviga tjat om boge eller bulten. Tänk om alla vi som inte bor i sthlm skulle börja rapportera om våra favvovägar stup i ett. Grus här o grus där, akta er för haren i kurva 7, gubbe hytte med näven osv osv.... Hela forumet skulle bli proppat med totalt ointresant skit.
Suomalainen skrev:A precis, för här är vi bönder allihopa. Jag sår havre på baksidan och vete under altanen, i vardagsrummet har jag mina kossor som ger mjölk varje morgon. Till lunch o middag brukar jag slakta en av grisarna som vi föder upp i badkaret... Det är skitbra, behöver aldrig gå till ica, har allt hemma serrö. Det är ju så vi härute på landet måste göra för att ha råd med hoj!
![]()
Suomalainen skrev:...är det bara jag som är trött på detta eviga tjat om boge eller bulten. Tänk om alla vi som inte bor i sthlm skulle börja rapportera om våra favvovägar stup i ett. Grus här o grus där, akta er för haren i kurva 7, gubbe hytte med näven osv osv.... Hela forumet skulle bli proppat med totalt ointresant skit.
Suomalainen skrev:...är det bara jag som är trött på detta eviga tjat om boge eller bulten.
Dr.Bike skrev:Det ska svänga!
Och ni som gillar t.ex Bogesund, kan jag berätta för att igår var jag ute på små små vägar emellan Vallentuna, Markim, Gottröra, Brottby osv, en halv dag av kurvorgier! Alla vägar var som Bogen.
Bulten... säj nå mår.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti