Kör lugnt på bulten idag. Nån lastbil som dragit upp ganska mycket lera på vägen på vissa ställen. Framförallt i den skarpa vänsterkurvan där det allt som oftast är lite grus och olyckor... (Hann inte se vad de stog på skyllten...)
Detta var iof runt 12-tiden idag så de kanske har blivit bättre...
Kör lugnt i detta underbara väder!
Detta var iof runt 12-tiden idag så de kanske har blivit bättre...
Kör lugnt i detta underbara väder!
Det såg kanon ut igår em