SLINGERBULTEN 23e AUG

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Jag har nog aldrig haft SÅ kul på min MC som idag...

Runt 12 tiden var det MASSA tokdårar som körde i Tullinge och Slingerbulten! Stog stil ett tag och lät som om det var krig i skogarna av alla RPM's! :D:D:D :) Speciellt ett gäng där dom 4 STORA märkerna va med...
En VIT CBR 1000 RR (DRÄÄÄÄÄGEL), En Kawasaki ZX-10R (grå) En GIXXX 1000 och en R6 (tror jag, han brände om i en JÄVLA fart) :D
Så SJUKT kul jag o polarn hade som försökte jaga er med våra hojar (min GS 500 Mellanklass) och polarns FZ-6a! Sen såg jag min lilla pärla, en grå Triumph Daytona 675! Körde bredvid han och hans tjej på en Monster och han måste trott att jag va största idioten men de var de SÅ värt! FAN va den hojen är LÄCKER, kanske därför JAG köpte en fabriksny förra veckan! :):):)

Hör av er om ni känner igen er och Supersport gänget... jag MÅSTE få åka med er nån dag!

FAN VA KUL DAG!!! :) EN GÅNG TILL, EN GÅNG TILL!!!

En till rolig sak, låter kanske tokgay men jag ÄLSKAR när ALLA MC förare av olika åldrar och MC typer hälsar på varandra när man åker förbi!
TUMMEN UPP!!!

Ja supersport-gänget ge er till känna! Adress vore bra så vi kan brevväxla? :va

Var där vid 15 tiden... o drog ett par repor.... tyckte de var halv lite hojar faktiskt, alla satt o fikade bara :S

Klart man hälsar
Gillar att de finns gruperingar i hälsningarna, supersport hälsar "störst"(sträcker ut armen o hälsar) på varandra... andra hojar får bara ett finger vink...
choppers o hd... ja de hälsar knappt när man kommer på en plastig ninja :)

Kul att du gillar hojen! Tyvärr var det VM i svampplockning på bulten så vi stack efter två repor. Dock blir nog inge mer åka i år då jag sköt en ventil på väg hem!:huvet

P.s Det var en r1 som körde om dig inte r6 men han är ganska stor så den ser liten ut!

Kul att du gillar hojen! Tyvärr var det VM i svampplockning på bulten så vi stack efter två repor. Dock blir nog inge mer åka i år då jag sköt en ventil på väg hem!:huvet

P.s Det var en r1 som körde om dig inte r6 men han är ganska stor så den ser liten ut!

Fan va kul att folk hittar varandra här! Ja din hoj är ju fan DÖ läcker! Själv är man en skitunge på en mellanklass jag gav er kanske inte en utmaning men nästa gång ska jag fan hänga på bättre...

Sköt en ventil? Hur fan lyckas du med det? :D :P

Fan va kul att folk hittar varandra här! Ja din hoj är ju fan DÖ läcker! Själv är man en skitunge på en mellanklass jag gav er kanske inte en utmaning men nästa gång ska jag fan hänga på bättre...

Sköt en ventil? Hur fan lyckas du med det? :D :P

Verkade som den dragit mkt olja och blev pressad lite för hårt...

Var där vid 15 tiden... o drog ett par repor.... tyckte de var halv lite hojar faktiskt, alla satt o fikade bara :S

Klart man hälsar
Gillar att de finns gruperingar i hälsningarna, supersport hälsar "störst"(sträcker ut armen o hälsar) på varandra... andra hojar får bara ett finger vink...
choppers o hd... ja de hälsar knappt när man kommer på en plastig ninja :)

Jag har slutat heja på blyslädarna..dessa stackare verkar ha fullt upp med att hålla maskinen på vägen

om ni kör aktivt kan det vara bra att koncentrera sig på körandet istället för att skicka ut armen i sedvanlig hitlerhälsning :tummenupp

Kenny_kx
här hemma är det tvärtom men jag hejar såklart på dom ifall dom slänger ut hande, har även upptäckt att offroad förare hejar alldrig, är det för att dom ser sig tillhöra moppe-segmentet?:hojsmilie

Pizzabagarn
En karl ska kunna göra flera saker samtidigt, vet du inte det:pannkyss

om ni kör aktivt kan det vara bra att koncentrera sig på körandet istället för att skicka ut armen i sedvanlig hitlerhälsning :tummenupp

Ja naturligtvis men nu handlade väl tråden om att det var roligt att åka på Bulten och att en medlem hade skoj när han och hans polare jagade div sporthojar.

Så glöm mitt lilla offtopic inlägg :pannkyss

Okejrå!

Bulten var faktiskt mitt livs upplevelse första gången jag körde den. Blev piskad av allt och alla men har fan aldrig varit lyckligare.

Jo förresten, den gången jag kopplade upp motarden på 2:an för första gången.

Sen var jag ganska glad när jag fick barn

När jag blev av med oskulden var också kul men inte särskilt långvarigt :rolleyes:

Ja naturligtvis men nu handlade väl tråden om att det var roligt att åka på Bulten och att en medlem hade skoj när han och hans polare jagade div sporthojar.

Så glöm mitt lilla offtopic inlägg :pannkyss

apapap..man ska aldrig jaga folk på bulten..:tummenupp :gnissla :tungan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey