Slinga, färga, knullrufs

Mirran skrev:
SH är nog fel forum för oss tjejer att få tips på en snygg frisyr..hur skulle vi se ut om killarna fick bestämma :rolleyes: :arsele
Jag hade visst kunnat peka ut en snygg frisyr, vi vet väl hur snygga brudar ser ut :tummenupp

Men SH ÄR fel ställe just av den anledningen att ingen här tar frisyrer på allvar :D

MattE. skrev:
Tiina Rosenberg frilla borde ju ändå vara optimalt?

helst med de tillhörande obligatoriska glasögonen. :tummenupp

file_50737.jpg

is it a man... is it a woman.. nooo it is a freak

honkiie skrev:
Som jag förstått det så är det statligt anställda kommunister som får pengar av staten för att forska i saker som gynnar vänstern för att de sedan kan vrida och vända lite på alla grejer och säga att vi har forskning som pekar på

Helt riktigt.
:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Bikerbitch: Jag kan ge dig världens knullruffs alltså. Om du är intresserad. :juffs

spectre skrev:
Bikerbitch, vad har du för frissa nu då?

Ingen alls i stort sett. Bifogar en bild på mig. Röda ögonen är för att det är nyårsafton och alkohol i kombination med kareoke blir sådär då..

Bifogat

• PICT3162 copy.jpg
    PICT3162 copy.jpg
    70.7 KB · Visningar: 208
    34.2 KB · Visningar: 367
Bikerbitch skrev:
Ingen alls i stort sett. Bifogar en bild på mig. Röda ögonen är för att det är nyårsafton och alkohol i kombination med kareoke blir sådär då..

Du ser bra ut i den frisyren så ge fan i att klipp

Ädit : pottfriss skulle nog kunna vara ganska stekigt vid lite närmare analys.

verkar som att jag är tvungen att dra historian igen :4skrika

JOOOOOoooo... det var så att jag för en tre-fyra år sen köpte en trimmer... 99 kr... resten är historia and so is my hair :tungan :tummenupp :rofl

Werzion skrev:
verkar som att jag är tvungen att dra historian igen :4skrika

JOOOOOoooo... det var så att jag för en tre-fyra år sen köpte en trimmer... 99 kr... resten är historia and so is my hair :tungan :tummenupp :rofl

Jo, förvisso. Men brudar som kör med trimmer (på huvudet dvs) scorar ofta negativt på hotness-skalan, så det är kanske ingen bra idé trots allt...

Såhär tycker jag du ska ha!

Riktigt hett på tjejer :rofl

Edit: Du var riktigt söt du! :tummenupp

Bifogat

• J frilla.JPG
    J frilla.JPG
    29.4 KB · Visningar: 77
*/ ?>
Back