Slinga, färga, knullrufs

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
ja det finns mycket man kan göra med håret. Nu har det varit mycket trådar uppe om hårklippning så jag lägger in en till då det snart är dags att gå till frisören. Men jag vet inte riktigt vad jag vill ha för stil denna gång.
Vill ha förslag på snygga frisyrer, gärna med bild!

Jag håller på att spara mitt hår så att jag kan permanenta det... bara för att jag tror att det kommer se så sjukt ut! :yoparty

Nu kanske inte det var något seriöst förslag så här kommer ett till!

Jag tycker det är snyggt med lång, nerkammad lugg på tjejer... nästan så det täcker lite av ögonen... ska se om jag hittar någon bild att klippa in senare...

Bikerbitch skrev:
perfekt under hjälmen + att man använder mindre schampoo
:rolleyes:

för fluffigt under hjälmen
Tiina Rosenberg frilla borde ju ändå vara optimalt?

helst med de tillhörande obligatoriska glasögonen. :tummenupp

file_50737.jpg

Långa farbron skrev:
Inte i Götlaborg:mattias

Så var det visst. Ni kör med häst o vagn också va?

MattE. skrev:
Tiina Rosenberg frilla borde ju ändå vara optimalt?

helst med de tillhörande obligatoriska glasögonen. :tummenupp

file_50737.jpg

(jag har undrat lite vad en genusforskare är/gör, någon som vill förklara?!)

:rofl

FreddaAbborre skrev:
(jag har undrat lite vad en genusforskare är/gör, någon som vill förklara?!)
Som jag förstått det så är det statligt anställda kommunister som får pengar av staten för att forska i saker som gynnar vänstern för att de sedan kan vrida och vända lite på alla grejer och säga att vi har forskning som pekar på

honkiie skrev:
Som jag förstått det så är det statligt anställda kommunister som får pengar av staten för att forska i saker som gynnar vänstern för att de sedan kan vrida och vända lite på alla grejer och säga att vi har forskning som pekar på
Du kanske skulle läsa på lite, eller är jag bara fast i den där konspirationen?

honkiie skrev:

Det jag misstänkte. Kan man inte börja forska om något som gynnar hojåkare istället?

Bikerbitch skrev:
Äh kom igen då. Lite seriösa snygga klippningar.

Många inkl undertecknad har ingen aning hur ni ser ut vilket troligen asevärt försvårar seriösa försök till rådgivning. Ni kanske skulle bifoga en bild på ert ansikte.

Bikerbitch skrev:
ja det finns mycket man kan göra med håret. Nu har det varit mycket trådar uppe om hårklippning så jag lägger in en till då det snart är dags att gå till frisören. Men jag vet inte riktigt vad jag vill ha för stil denna gång.
Vill ha förslag på snygga frisyrer, gärna med bild!

Fråga frissan är alltid ett bra tips, de brukar (för det mesta) kunna sin sak. Sist klippte jag upp mitt ganska mycket och färgade i massa slingor, men mitt hår är så tunt i vanliga fall så det blev inte bättre av att klippa upp det. Inte så pass mycket som jag gjorde iallafall.
Annars kan det vara snyggt om man har lite tjockare hår. Sen kan man säkert klippa upp det på en massa olika sätt.

*/ ?>
Back