slicks?

Fixx

Hundförare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Eslöv
Hoj
hoj?
Skulle vilja ha tag på 1par slicks, eller bakdäck..

gärna från skåne..
 
Däck

Fixx skrev:
Skulle vilja ha tag på 1par slicks, eller bakdäck..

gärna från skåne..



Jag har framslicks kanske ett bak jag lä gå ner i källaren o kolla. Varför vill du inte ha rennsport el supercorsa? Har hur många som helst
 

Bifogat

  • image8.jpg
    image8.jpg
    6.5 KB · Visningar: 21
jodå... Det funkar oxå... jättebra...
kommer att köra på supercorsa fram.. har många sådan däck över.

Kolla över vad du har-.
Nya eller bättre beg? 160?
 
Slicks

Fixx skrev:
jodå... Det funkar oxå... jättebra...
kommer att köra på supercorsa fram.. har många sådan däck över.

Kolla över vad du har-.
Nya eller bättre beg? 160?


Jag hade inga bakslicks men jag har 6st Rennsport som bara gått 4-5 varv nopprorna är kvar i mitten + 1 hög som gått 20min. 160däck får du vänta till sommaren på.
 
160 däck är det nog fler som är sugna på... (hint hint) :)
Ungefärligt pris?

SuperCorsa då. :)

Framdäck har jag själv - blir ett över varannant däck köp på TLRen...
 
Jag har ett Rennsport. 120/70 17".
Kört på bana ca 20 minuter.
 
Slicks

PutteLiten skrev:
160 däck är det nog fler som är sugna på... (hint hint) :)
Ungefärligt pris?

SuperCorsa då. :)

Framdäck har jag själv - blir ett över varannant däck köp på TLRen...


Jag har Rennsport o Supercorsa kolla annonsen på startsidan (rennsportdäck)
jag har oxå framdäck men inga Dunlop till Chris Husky :tuttar :banana :tuttar :tuttar :banana :tuttar
 
PutteLiten skrev:
Runt 600 - hämtpris (Jag bor i Helsingborg).

Nja, för det får jag nästan 2 bakhjul med det priset jag brukar ge (av en kille som tyvärr inte har framdäck till mig :huvet ) Dessutom vill jag "egentligen" ha ett annat fabrikat, så antingen får du sänka dig ett par snäpp eller helt enkelt sälja till ngn mer desperat.
 
Nja, jag vill igentligen inte sälja.
Men jag hade ett "över" så jag tänkte jag kunde dela med mig. Jag har 120/70 på båda hojarna så detta kommer att gå åt förr eller senare. :)

Får man fråga vem du köper däck av då?
En annan vill ju oxå ha billigare än vad jag har idag.
Betalar 1500 paret(170/20 fram + 180/55 bak), men kan tänka mig betala mindre... :lol

Jag gillar Pirelli SuperCorsa bäst, men Rennsport ska ju vara samma däck, så jag tänkte prova dessa. Borde vara samma. Dvs bäst... :D

Ångrar du dig så åker jag förbi Halmstad den 23/12 och jag hinner med an avstickare. :)

:hej
 
PutteLiten skrev:
Nja, jag vill igentligen inte sälja.
Men jag hade ett "över" så jag tänkte jag kunde dela med mig. Jag har 120/70 på båda hojarna så detta kommer att gå åt förr eller senare. :)

Får man fråga vem du köper däck av då?
En annan vill ju oxå ha billigare än vad jag har idag.
Betalar 1500 paret(170/20 fram + 180/55 bak), men kan tänka mig betala mindre... :lol

Jag gillar Pirelli SuperCorsa bäst, men Rennsport ska ju vara samma däck, så jag tänkte prova dessa. Borde vara samma. Dvs bäst... :D

Ångrar du dig så åker jag förbi Halmstad den 23/12 och jag hinner med an avstickare. :)

:hej

Ingen affär, men båda parter ändå nöjda, kan det bli bättre? :tummenupp
Tackar iaf för erbjudandet!

Minns inte vad killen heter, köper inte dom direkt av honom utan via en bekant. Det är bankörda däck i helt ok skick, 150/60-17" för 350:-/st. Duger att åka gata med, djävuskt dåligt grepp innan man fått upp tempen bara. Fast det kan ju vara kul att leka lite speedway i dom första kurvorna. :)
 
Hehe, helt OK pris om man säger så... :bow

Det låter ju som de däckan jag hade innan på min TL, helt livsfarliga innan de fick lite temp i sig...
Köper aldrig dem däcken till TLRen igen, men lite sladd med XRen är ju mest kul... :hihi
 
Givetvis är du ju fortfarande välkommen att svänga innom den 23:e om du vill klämma på lite riktig hoj! :7peta :D :banana
 
Dunlop d207GP?

Putteliten. Åk till en RR tävling där 250SP kör. får du tag i bra och billiga däck
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top