Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag och depåansvarig har tänkt kolla med TL under dagen, återkommer om de inte gör det själva![]()
OK. Då blir det till att ta med en fet plånbok då.TL kommer, de skulle visst åka lite tidigare men är där iaf till att börja med![]()
Om du vill ha 120 fram har jag ett par nya Bridgestone som du kan få snorbilligt. Skicka ett PM.
125/85 - 17 kör jag med fram och de funkar bättre än 120. Men tack ändå.
Jag är inte Fredde - som du kanske märkt. Tycker det nya funkar jättebra för mig.Fast det är bara Dunlops konstiga sätt att markera att det är ett annat däck med en annan profil, jag tror inte ens det är 125 brett.
Fredde föredrar det gamla.![]()
Får ta en runda i depån och se vad som kan skakas fram - eller låtsas att plånkan är tjockare än vad den är ....Kolla med Joakim Stensmo
Jag är inte Fredde - som du kanske märkt. Tycker det nya funkar jättebra för mig.
Skulle antagligen inte jag göra heller men det nya känns väldigt tryggt och jag har aldrig fått framhjulssläpp med det vilket jag fick med det gamla. Om det var boven i dramat vete tusan dock...Jag är inte ens du, jag märkte ingen skillnad.![]()
Om du vill ha 120 fram har jag ett par nya Bridgestone som du kan få snorbilligt. Skicka ett PM.
Anmäld och betald. Har ett mål för helgen. Ha så kul som möjligt.Ska du gasa i helgen?
Hoppas jag kan dyka förbi på lördag el söndag och heja fram lite 2t-racing med knoddarna under armen![]()
Jag söker också slicks till min 250. Tips nån?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |