Slicks sökes till 250GP.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Som titeln i tråden antyder så söker jag begagnade men hyfsat fräscha slicks till min 250. Någon som har?
Kommer TL Racing vara på plats på Sviestad?

Jag och depåansvarig har tänkt kolla med TL under dagen, återkommer om de inte gör det själva :)

Fast det är bara Dunlops konstiga sätt att markera att det är ett annat däck med en annan profil, jag tror inte ens det är 125 brett.

Fredde föredrar det gamla. :tungan
Jag är inte Fredde - som du kanske märkt. Tycker det nya funkar jättebra för mig.

Kolla med Joakim Stensmo
Får ta en runda i depån och se vad som kan skakas fram - eller låtsas att plånkan är tjockare än vad den är .... :5sure

Last edited:
Jag är inte ens du, jag märkte ingen skillnad. :D
Skulle antagligen inte jag göra heller men det nya känns väldigt tryggt och jag har aldrig fått framhjulssläpp med det vilket jag fick med det gamla. Om det var boven i dramat vete tusan dock...

Om du vill ha 120 fram har jag ett par nya Bridgestone som du kan få snorbilligt. Skicka ett PM.

Hallå där!

Jag köpte ett Bridgestone av dig på KGA förra hösten. Kan tänka mig att köpa flera. (visserligen fick jag ett framhjulssläpp och kraschade på det). :näsblod

Nu måste jag dra, fan att man aldrig kan komma iväg i tid.

Ska du gasa i helgen?
Hoppas jag kan dyka förbi på lördag el söndag och heja fram lite 2t-racing med knoddarna under armen ;)

Jag söker också slicks till min 250. Tips nån?

Jag söker också slicks till min 250. Tips nån?

Tyvärr inge slicks men en uppsättning regndäck har jag om nån skulle behöva, inte för att det ska bli så mycket regn i helgen men om man inte har regndäck kan man ju ge sig på att det blir monsun ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT