Då jag konverterat till enduro har jag en uppsättning beggade slicks liggandes.
Dom är inte nya men det finns gott om gummi kvar för en amatör.
Det är ett par michelin. Tror det är supersoft både bak och fram.
Dom är ca 2 år tror jag. Inte helt optimalt förvarade men inte dåligt heller. Det jag försöker säga är att dom är inte toppenfräsha men funkis.
Vill du ha dom? Här är reglerna...
* Hämtas. Jag skickar inte. Kan hämtas söder om Sthlm (segersäng) eller i sthlm city.
* Du ska vara amatör och du ska använda dom själv. Jag skänker bort dom för att jag vill ge någon chansen att testa slicks på bana. Inte för att nån ska tjäna pengar eller nåt.
* Alternativet kan vara att du är arrangör av bankörning och vill ta med dom och ge till någon nybörjare som bara har gatdäck.
Hoppas att tanken gått fram...
Pm:a mig eller skriv en motivering i tråden.
Ja.... fel säsong. men det kommer ju innomhuskörningar och sen en vår.
/Lucky9
ÄDIT: Glömde skriva att det är till supermoto dom ska användas... Det är Michelin SMR 14A i storleken 16/63-17 (160-däck) bak. Fram är ett SMR 14A 120-däck. D.s.
Dom är inte nya men det finns gott om gummi kvar för en amatör.
Det är ett par michelin. Tror det är supersoft både bak och fram.
Dom är ca 2 år tror jag. Inte helt optimalt förvarade men inte dåligt heller. Det jag försöker säga är att dom är inte toppenfräsha men funkis.
Vill du ha dom? Här är reglerna...
* Hämtas. Jag skickar inte. Kan hämtas söder om Sthlm (segersäng) eller i sthlm city.
* Du ska vara amatör och du ska använda dom själv. Jag skänker bort dom för att jag vill ge någon chansen att testa slicks på bana. Inte för att nån ska tjäna pengar eller nåt.
* Alternativet kan vara att du är arrangör av bankörning och vill ta med dom och ge till någon nybörjare som bara har gatdäck.
Hoppas att tanken gått fram...
Pm:a mig eller skriv en motivering i tråden.
Ja.... fel säsong. men det kommer ju innomhuskörningar och sen en vår.
/Lucky9
ÄDIT: Glömde skriva att det är till supermoto dom ska användas... Det är Michelin SMR 14A i storleken 16/63-17 (160-däck) bak. Fram är ett SMR 14A 120-däck. D.s.
Last edited: