Sleeper eller wannabe?

Sleeper eller wannabe?

• Antal röstningar
    0
Ja, minst sagt! :Bugar Precis sådär ska ju en sleeper vara, den där lär ju mumsa vilken litershoj som helst till frukost, iaf så länge det inte svänger för mycket :tummenupp Fast det är klart, dom flesta hojar kommer nog längre mellan tankstoppen vid samma hastighet :hihi

Mats hojen är rätt ball. Sitter sving och gaffel från zx9 på den om jag inte missminner mig.

MC-världens svar på en upptunade Volvo 240 skulle jag vilja säga är Bandit 1200, första gen.

På med slipon o gör 2" modden (luftburk o munstycken) så har du 120 riktiga bakhjulshästar o ett vrid klart över 100 Nm.

Har ägt en sådan tidigare (varför sålde jag den??) och kompisar som körde r1:or var grymt imppad av effekten.

Det kommer bli fler Banditer för mig i framtiden.

Sen om man monterar dämpare fram o bak från GSXR 1100, ja då har man en riktigt grym hoj alla kategorier.

Lite svår fråga jag går mest på köregenskaper och utseende. De flesta hojars effekt räcker för mig. Vågar man inte hålla stumt finns det ingen anledning till mer effekt. Skulle inte sätta R1 kåpor på en R6:a men köpa en hoj som ser ut att den går fort fast den inte gör det kan hända.

//Dafe

I så fall är jag en spännis!

en för närvarande lite trött 1100 motor i en 1100 ram o kåpor :tungan

Det finns en lirare med en jäkligt ball rat-bull-gixxer med turbo på i krokarna, ser ut som något som lagrats ute över vintrarna sedan den var ny, men den flyttar på sig. :hihi

Jag skulle säga att den enda riktiga sleepern här på forumet enligt min uppfattning(som jag kan komma på nu) är han med den turbomatade triumph bonnevillen.
Även om turbon syns så är det ju inte så många som tror att en sån ska gå som tusan.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti