flurre flurin
hojmupp
idag fick jag ett spel o mata ur hojen på en 50 väg (cbr 600 2a växeln nära varvstoppet)så fort gick det. fick syn på polisen en bit bort. dom börja veva med armarna att jag skulle stanna men det gick ju lite fort så jag gled förbi i 80-90 för att lungt o stilla stanna 100m bort. tog av mig hjälm o hanskar och ställde mig brevid mcn o väntade på den snälla polisen. hon gick i rask takt mot mig o fråga med en arg röst "försöker du smita" nej säger jag! jag körde lite fort och jag bedömde att jag inte behövde göra en panikbromsnign, utan att jag kunde stanna lite längre bort... redan då började det elda i huve på polisen. sedan frågade hon om jag visste hur fort jag körde. hon fick svaret " nej det vet jag inte men det vet inte du heller för du har hann då fan inte skjuta med lasern. nu ser man nästan lågorna i huve på polisen. polisen säger lite irriterat " nä vi hann ju inte göra det. så nu kunde hon inte sätta dit mig men hun skulle väll skrämmas lite så hon ringde in en varning till centralen på mig haha idag fick du mig inte din snutfitta