slapp undan med en varning!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

flurre flurin

hojmupp
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
cbr 600 -95
idag fick jag ett spel o mata ur hojen på en 50 väg (cbr 600 2a växeln nära varvstoppet)så fort gick det. fick syn på polisen en bit bort. dom börja veva med armarna att jag skulle stanna men det gick ju lite fort så jag gled förbi i 80-90 för att lungt o stilla stanna 100m bort. tog av mig hjälm o hanskar och ställde mig brevid mcn o väntade på den snälla polisen. hon gick i rask takt mot mig o fråga med en arg röst "försöker du smita" nej säger jag! jag körde lite fort och jag bedömde att jag inte behövde göra en panikbromsnign, utan att jag kunde stanna lite längre bort... redan då började det elda i huve på polisen. sedan frågade hon om jag visste hur fort jag körde. hon fick svaret " nej det vet jag inte men det vet inte du heller för du har hann då fan inte skjuta med lasern. nu ser man nästan lågorna i huve på polisen. polisen säger lite irriterat " nä vi hann ju inte göra det. så nu kunde hon inte sätta dit mig men hun skulle väll skrämmas lite så hon ringde in en varning till centralen på mig haha idag fick du mig inte din snutfitta:arsele

hon verka lite orutinerad,,, dom brukar ju hitta på annan jävelskap för att kompensera att dom ej hann lasra dig.

lite batong borde du fått/köp en triss idag :D

där det är 30 och 50 är det det av en anledning!
inte så kul om det kommer tex ett barn utspringande

där det är 30 och 50 är det det av en anledning!
inte så kul om det kommer tex ett barn utspringande

Inte alltid. Du har inte åkt från Norrköping till Finspång va?
Där är det 50 i mer än en mil, och på flera ställen skulle de kunna ha 70 där det nu är 50. Men som tur är så håller de på med en ny väg där.

Då hade du en jefla tur då dom kan få för sig att skriva till länsstyrelsen och rekommendera att du ska bli av med kortet...inte lika skoj

det här känns ju som en sån där tråd som blir 10 sidor lång.:D

hon fick svaret " nej det vet jag inte men det vet inte du heller för du har hann då fan inte skjuta med lasern."

Tror jag tar det där med en nypa salt va.. :arsele

hon fick svaret " nej det vet jag inte men det vet inte du heller för du har hann då fan inte skjuta med lasern."

Tror jag tar det där med en nypa salt va.. :arsele

Internet hjältar vettu........... huuuuuur coola som helst. Synd att du fick behålal kortet........:pannkyss

När din hoj blir snodd låter det nog inte på samma sätt.
Då vill du säker få hjälp istället av henne.:confused:

Vad för hjälp? att sammla ihop resten av skiten som är kvar av hojjen?
Du kanske tror att dom sätter in en hel avdelning för att leta efter just din hoj?
Möjligtvis om du säger att du blev pistolhotad.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026