Slang brorshäääään

Tjafan
Jag kör inte hoj ännu men jag kan komma och filma om du vill :tummenupp
När? Var?
:yoparty

Hade vart jävligt kul om vi blir några. Ja de lär blir i Väsby har en stor parkering som e helt död på helgerna.

Ah, awsome ^^

Jag är på och filmar :tummenupp

Ska dock hålla i ett moppe/mc-meet på lidingö kl 13:00, Lördagen. Allt innan och efter det funkar bara. Släng på mig en address eller en vägbeskrivning och en dag och tid så ska allt lösa sig :D

Har med mig en hjälmkamera som jag kan filma med och som jag kan placera på ett par glasögon. kommer även ta kort och ha lite shysta idéer för bilder och videosnuttar som kommer bli awsome :D

Hade vart jävligt kul om vi blir några. Ja de lär blir i Väsby har en stor parkering som e helt död på helgerna.

Fan va nice låter riktigt bra de där. Få ba se om någon nappa på detta skulle va awsome

Last edited:
Hehe ja kolla vidare ;) Och om du inte har alltför mycket på g så kan du ju komma hit på Lördagen. Vet inte hur många det blir... Men vi får väll se :D

Ska tipsa Mad_skillz...brukar vara på det mesta som händer på ett hjul!

Jag kan inte köra på ett hjul men jag ställer gärna upp på "se och lär" om jag bara får in en lucka här i mitt schema. Isåfall blir det på Lördag...

Lördag ser ut att öppna sig mer och mer nu så det är möjligt att vi kan köra då om så önskas :)

Någon som vill komma fram med en tid och dag? Kan vi enas om Lördagen? Tid på den? :banana

Vere are we going? :D

Jaaaa nu e jag här igen. Lördag blir grymt tid får vi komma överäns om. Plast kom me förslag. Har ett ställe i Väsby som e tom på helgena men vi ni komma hela vägen hit så blire bra annars kom på nått jag e på. Hade vart kul om non av overload grabbarna haka på o visa hur de går till for real.

Är på ifall vi har någon "guru" som kan vägleda smått, tror det blir lite kaos om vi alla rookies kör fram o tillbaka varvandes :)

Jag har ett ställe vid Jordbro industriområde med en hyffsat lång raksträcka.. annars låter väl Väsby ok med.

Är på ifall vi har någon "guru" som kan vägleda smått, tror det blir lite kaos om vi alla rookies kör fram o tillbaka varvandes :)

Jag har ett ställe vid Jordbro industriområde med en hyffsat lång raksträcka.. annars låter väl Väsby ok med.

À fan håller me en guru de va vi behöver. Ingen som känner någon ?

Asså jag kan ju "köra på bakhjulet grunder" och kan väll lära ut dom om så önskas. Men de e ju en lösning :tummenupp Jag menar, jag ska ju ändå vara där och filma :banana Och då kan jag ha film som mer visar för ER hur NI kör så att ni kan se eran kroppsposition och även om så önskas, ifån hjälmen. :D

Jag kan vägleda lite och lära ut grunder :yoparty Men jag är på så länge det är innom stockholmsområdet :D

Fundera på det och återkom med ett svar om den idéen :hihi... Jag kan ju annars finnas som en extra för att ge extra tips och en annan synvinkel på saken :D

Ska tipsa Mad_skillz...brukar vara på det mesta som händer på ett hjul!

Ja fast jag kan inte köra på ett hjul så skulle helst vilja lära mig först innan jag drar ut och busar! :)

Men hänger så klart gärna på och filmar! :yoparty

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...