Slaktarn' från Götene

• Thread starter Thread starter rah
  • Start date Start date
rah skrev:
2219095 Det var inte meningen att det skulle bli sånt liv av detta. Ville bara dela med mig om en händelse som inte händer en varje dag!

Det var ju kanske ett något olyckligt sätt att framföra historien på.

Hade du istället skrivit att Rådjuret sprang upp framför, han hann inte bromsa, krockade med djuret men höll sig på hjulen pga skicklighet även fast frambroms försvann och lämnat historien med det så hade det blivit idel lovord från "gänget"

Man får välja hur man skriver.

EDIT: Hur blir man av med frambroms (höger sida - Styre) och växelpedal (vänstersida - fotpinne) i en incident där man INTE kör ikull? :va

Ymmot skrev:
2219106 Tyvärr så händer det varje dag att folk kör på/över oskyldiga djur men är så in i helvete lata/stressade att de inte orkar stanna å ta ansvar.
Det unika med händelsen var att dom va iq-befriade nog att tycka att detta va ballt.

Jag är fortf. fundersam kring hur man kör vidare med en lös frambroms samt utan växelpedal.

Hahaha att ni orkar hålla på..

Borde döpa om siten till gnällhoj.com

HanneZ skrev:
2219114

Jag är fortf. fundersam kring hur man kör vidare med en lös frambroms samt utan växelpedal.
Ja endel saker är väldans duktiga på att köra hoj helt enkelt, när någon sak lånade min R1a i höstas bröt det sönder en bromsskiva fram samt knackade sönder tändninglåset, men det var tydligen inga problem att köra ändå :va :rolleyes:

en liten skröna som har spridigt sig hör jag... Moraltanterna härskar här inne och känner sig som poliser som aldrig förr! :rofl :rofl :rofl :rofl

HanneZ skrev:
2219114 Det unika med händelsen var att dom va iq-befriade nog att tycka att detta va ballt.

Det var en som körde rakt in i pathfinders KTM och lämnade hela framkåpan i hans baklyse, båda kunde trots stora skador på hojarna köra hem så visst kan det gå än sen om det är så smart är ju en annan sak. :wiggle

2fast4hjo skrev:
2219146 Det var en som körde rakt in i pathfinders KTM och lämnade hela framkåpan i hans baklyse, båda kunde trots stora skador på hojarna köra hem så visst kan det gå än sen om det är så smart är ju en annan sak. :wiggle
Med ett löst hängande bromsok eller vad det nu kan vara?

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back