Slagit runt?

Har du slagit runt på slangen?

• Antal röstningar
    0
Jag har inte varit omkull nångång med någon av mina KTM:er jag ägt, har dock varit nära att slå över vid ett par tillfällen på 660n. Ligger lite högre på den än 640n. Kommer definitivt komma =/

Nope inte än... Men lär väl vara en tidsfråga... :tomten
Har iof inte haft körkortet mer än två veckor, men börjar gå rätt stabilt på tvåan så nu må man ju lära sig växla eller också hitta balansläget... Antar att de första allternativet är lättast!! :)

Är de förresten nån som kan upplysa mig vilken musik det är i dumheter på motard 2..??
Syftar närmast på låten som börja 8:00 och 11:00!!

Övade bakhjulskörning och låg ganska högt då jag råkade peta i 3an av misstag. Vilket resulterade att hojen ryckte till och slog över. Fick med det på film också :tummenupp
Lite brända byxor och skrapad cykel.
Man får väl räkna med fler överslag..har man inte slagit över vet man ju inte vart gränsen går.

blic skrev:
Övade bakhjulskörning och låg ganska högt då jag råkade peta i 3an av misstag. Vilket resulterade att hojen ryckte till och slog över. Fick med det på film också :tummenupp

Finns filmen till allmän beskådan..?? :tungan

jepp har hänt en gång på 660n. Var på G till jobbet och klockan va runt 06:30 på morgonen :trött 100m innan jobbet skulle jag slanga om en kolega :yoparty men det blev ett platt fall i backen ist :näsblod Så vad har man lärt sig av det??? inte slanga innan man vaknat :)

Back