Va på speedway igår me jobbet Bajen vs Masarna, killarna kan de här me o åka på sladd må ja säga!
Skönt ljud i hojarna, verkar som de flesta har samma ljuddämpare. Grymt avstämt me 4 st enståkor på 12000 rpm i kurvan där vi stod! (hörselskydd???!)
Kan rekommendera alla o gå o kolla in en tävling, grymt kul tisdagsnöje!

Skönt ljud i hojarna, verkar som de flesta har samma ljuddämpare. Grymt avstämt me 4 st enståkor på 12000 rpm i kurvan där vi stod! (hörselskydd???!)
Kan rekommendera alla o gå o kolla in en tävling, grymt kul tisdagsnöje!
