Sladda bil i snön?

*Trådlyft*

Nu är det vitt ute igen!! Kom just hem från 4,5 timme non-stop sladdande - f-n va kul, måste lyfta sladdartråden :D

Är ni inte ute och sladdar? Det behövs fler sladdande bilar på stan, hur kul som helst med bredställ i varje korsning, yeah :yoparty

*Trådlyft*

Nu är det vitt ute igen!! Kom just hem från 4,5 timme non-stop sladdande - f-n va kul, måste lyfta sladdartråden :D

Är ni inte ute och sladdar? Det behövs fler sladdande bilar på stan, hur kul som helst med bredställ i varje korsning, yeah :yoparty

Går ju att åka med häng överallt nu :banana
skulle vart schysst med 4x4 istället för lätt-i-röven-volvo just nu :gnissla

Då man övningskör med Subaru går det inte med bredställ så mycket :gråta

Det går knappt med den 4x4 driften då det går så förbannat fort på så kort tid och den åker dit man svänger.

Dock så går det men man åker snabbt framåt om några sekunder :mad:

Då man övningskör med Subaru går det inte med bredställ så mycket :gråta

Det går knappt med den 4x4 driften då det går så förbannat fort på så kort tid och den åker dit man svänger.

Dock så går det men man åker snabbt framåt om några sekunder :mad:

Snick snack, subarus awd är som gjord för vinterbus.

Och vad jag saknar min impreza dagar som denna...

*Trådlyft*

Bredställ kan man hålla mellan korsningarna med. ;)

Snick snack, subarus awd är som gjord för vinterbus.

Och vad jag saknar min impreza dagar som denna...

Faktiskt går det. Men den tuggar framåt som fan så man kommer upp i så hög fart så det börjar bli skumt :D

Och så blir pappa rädd när jag leker med bilen. (Ja han brukar leka med den ibland också) Han är rädd om sin subba :tungan

Hehe... det har du rätt i :D Var så j-vla kul och sladda bland alla vilsna bilar i snön idag :yoparty

Har ni fått snö på Åland oxå?

Sladda järnet!!!

Jao, massor, är upp över fönstren på jobbet. :näsblod

Bara att karateväxla ut bakändan och åka så det ryker! :tummenupp

Sålde min sladdarbil för tidigt :huvet

Nä, vilken miss :huvet

Den här tiden på året är ju det bästa man kan göra att sladda (med bil eller hoj)...

Är speciellt kul för en norrlänning att köra med bredställ bland alla förskräckta bilister som tycker att snön är såå läskig :D Det kan man hålla på med hur länge som helst, man tröttnar aldrig, hehe... Men jag tycker fortfarande att det är alldeles för tunnt med sladdande bilar ute, uppe i Norrland är det fullt med bredställ överallt! Man måste ju göra det bästa av vintern!

Kanske ska lägga till... om man inte har skoter alltså... Det är man ju grymt sugen på nu med all snö, men det blir ju en annan tråd.
Leka i snön blir man aldrig för gammal för :D
Men det är sjukt kul å sladda med bil också - speciellt i nysnö...
Eller vad säger ni?

Här nere sladdas det en hel del, man är aldrig ensam på de stora parkeringsplatserna när det ligger fin snö. Nu är de bara is så inte särskilt kul längre. Självklart har man vinterbil anpassad för ändamålet, Volvo 245:yoparty
Även Jaggan gick lite brett den med i höstas innan den ställdes av :gnissla

Här nere sladdas det en hel del, man är aldrig ensam på de stora parkeringsplatserna när det ligger fin snö. Nu är de bara is så inte särskilt kul längre. Självklart har man vinterbil anpassad för ändamålet, Volvo 245:yoparty
Även Jaggan gick lite brett den med i höstas innan den ställdes av :gnissla

Låter bra - man kan ju inte låta den fina vita snön ligga orörd på parkeringsplatserna :tummenupp Ni har inga problem med polisen nere hos er då?

Ni har inga problem med polisen nere hos er då?

Inga problem alls faktiskt, vad skulle dem göra egentligen? Ingen trafik på de stora p-platserna på kvällen, och vårdslöshet på parkeringsplats är väl inte något existerande brott vad jag vet :):D

Sen har man väl hamnat på fel håll i någon rondell någon gång, och olyckligtvis varit observerad av en blå-gul-vit kärra, men det är inget som inte går att snacka sig ur, "jag slant på kopplingen":D:rolleyes:

Jag körde mot rött på Avenyn på hoj en gång, låg en piket-buss bakom, vet inte riktigt vad jag tänkte på. Körkortet låg hemma också, inge bra. Men det gick att snacka sig ur, och detta var så centralt det går att komma i Göteborg, så lite sladdande här nere på "landsbygden" kan de flesta poliser nog ta :tummenupp

Inga problem alls faktiskt, vad skulle dem göra egentligen? Ingen trafik på de stora p-platserna på kvällen, och vårdslöshet på parkeringsplats är väl inte något existerande brott vad jag vet :):D

När jag bodde ute i verkliga obygden (1polisbil på 10mils radie) åkte jag dit första helgen med körkort :gnissla

"Alltså, vi struntar i om ni busar....
Sålänge ni håller er utanför samhället."

Helt okej inställning imo :hihi

Här är korvmojsbrigaden helt jävla skogstokig! :gnissla

Har vart rätt lungt förut faktiskt, men i år har dom fullständigt tappat fattningen. Bara regnar böter hit och dit åt allt och alla. Tom för mini-glidning av misstag.
Vet inte verför dom börjat så mitt i allt, tidigare har man kommit undan med det mesta. :va
Kanske dom har omstrukturerat och jobbar med accordlön? :va

Back