Dafe
Gudomlig sporthojare
Är sugen på att köpa ett nytt hus men mäklaren som har huset är så djävla slö. Tittade på huset i söndags la ett bud i måndags och talade då om att det var brottom då vi reser bort. Har ringt mäklaren åtskilliga gånger oftast når jag bara telefonsvararen. När jag pratate med honom i igår eftermiddag lovade ha att återkomma senare samma kväll eller tidigt idag har inte hört nåt. Då sa han att han inte hade fått tag på alla 4 st till! Ok om säljaren vill vänta då kan han väl säga det jag tror inte ens att han berättat för säljaren att vi lagt ett bud. Vi kan även tänka oss gå upp i pris. Eftersom jag reser bort under långtid vill jag skriva kontrakt denna vecka vill inte försöka sälja mitt hus i juli.
Nu funderar jag på att ringa säljeren men min fru säger att det kan jag inte alls göra. Vad tycker ni? Skulle ni ta illa vid er om ni blev kontaktade?
//Dafe
Nu funderar jag på att ringa säljeren men min fru säger att det kan jag inte alls göra. Vad tycker ni? Skulle ni ta illa vid er om ni blev kontaktade?
//Dafe