Slöa/ignoranta jävla mc-handlare

tack och lov för det.

det är inte så mycket att diskutera när du, redan i rubriken, börjar med 'Slöa/ignoranta jävla mc-handlare'.

det kan bara tolkas på ETT sätt, don't you think?

och vad gäller din tråd om detta ämne som diskussionsforum, så handlar det bara om att du är pissed off för att ingen svarar när DU ringer, lilla prinsessan där. hade du varit ärlig med denna tråd, hade du inte behövt försvara dig till höger och vänster...men du gillar att vräka ur dig en massa kvalificerad nonsens som du i all din okunnighet, kämpar med näbbar och klor för att försvara.

silly girl...

Du har inte sett mig upphetsad, du.

Jag bjöd in till diskussion kring detta ämne då det berör mig - det här är ju trots allt ett diskussionsforum, n'est pas..?

Det kan inte vara såååå kompliserad at ha rutin på at mailen kollas innan butiken oppnas?? sen at dom måste prioritera som kunder som ar i butiken har jag lattare at forstå....såg i denna tråd at micro ringde en kund tilbaka nar kundbehandlaren fick tid, det va ju hellre inte dumt!..

Enkel lösning på problemet, vi handlar där vi får hjälp och svar på våra frågor. Övriga skiter vi i.
Yepp, så är det. Och ser man det på det viset finns inget egentligt problem att hetsa upp sig över :)

Tycker du att det är ok att låta en kund vänta fyra veckor (and counting....) på ett mailsvar rörande ett par,tre prisuppgifter?
Men du, de kan ha glömt/slarvat bort ditt mail eller skitit i det. Det är inte en mänsklig rättighet att alltid få svar på alla sina frågor. Har du tänkt på det? Låt inte såna skitsaker förbittra ditt liv och tillvaro. Glöm saken och gå vidare. Det finns många bra butiker med trevliga säljare, som bara väntar på att du skall kliva in genom dörren med pengarna på fickan :)

Jag tycker att NGC Racing är bra. Dom gör tom. "hembesök". Vi tar ett halvt dussin lap timers Bingo! :kiss
Fokking hell, kompis. Det var sanna och rejäla mandomsord :D

Last edited:
Men du, de kan ha glömt/slarvat bort ditt mail eller skitit i det. Det är inte en mänsklig rättighet att alltid få svar på alla sina frågor. Har du tänkt på det? Låt inte såna skitsaker förbittra ditt liv och tillvaro. Glöm saken och gå vidare. Det finns många bra butiker med trevliga säljare, som bara väntar på att du skall kliva in genom dörren med pengarna på fickan :)

Javisst - fem företag har inte svarat, vad det beror på kan ju vara i princip vad som helst - min undran i den här tråden var om det är vanligt förekommande. Jag har som sagt redan beställt och fått grejer från ett ställe som inte slarvade bort/struntade i mina stinna plånbok.

Citat:
Inskickat av Avarage
..

Firman heter:
Kenneth´s Mc-Service

...

De är ganska bra. Som alternativ vill jag nämna Roland, numer någonstans utåt partille eller nåt. Lysande service, bra priser och en finfin verkstad.

Undrar om det på något sätt kan hänga ihop med detta :D kopierat från http://www.mkpionjar.nu/historia.html

"Road Racing

Inte många av dagens medlemmar vet att MKP en gång hade en aktiv sektion för road racing. 1971 vann Roland Nilsson SM guld i 350cc klassen och året efter blev det silvermedalj. Så sent som 1984 vann Mölndalskillen Håkan Olsson SM guld på 125cc i MKPs färger.

Allt började redan på 1960 talet. Kenneth Sandh hade en äldre bror Svante, som varje vår stuvade in en 125cc Bultaco och en 350cc AJS i sin lilla buss och drog ut på Road Racingtävlingar i främst forna Öst-staterna men också banorna i Sydeuropa och England besöktes. Svante körde i två klasser (dubbla start och prispengar) för att finansiera en lång sommarturné.
....
När bröderna Sandhs yngre bror Per Arne började tävla i road racing var det självklart att MKP blev hans klubb."

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph