slö?

WilhelmsGixxer skrev:
E allt lite rolig du robba c, kom till ÅLAND du så kan vi nog visa våra fina grejer vi har på fötterna....

Ser du efter så märker du att det var Drifter som hade kommentarer om Ålänningar.
Robban_C är imho en tillgång på forumet, där får man höra saker som det finns nån substans bakom, kanske till skillnad mot 80% av forumdeltagarna i övrigt.

Bj skrev:
jodå....alla är välkomna, men vi är nog överens igen.
Vi får ta å bjuda in "Drifter" så kanske han kan förklara lite vad HAN menar, skulle va rätt..........ointressant kom jag på nu ja :tungan :gnissla

jaaa, inget ont om åland nu, det e fin fint, brukar stanna till där 1 gång om året.

(iofs ligger jag i vågrät position och blåser bubblor, med tillhörande spritdoft vid det laget) :)

Bj skrev:
Förresten nu blev jag lite intresserad, vad är det som är vårt handikapp menar du?
Ifall det är nån generell syn som svenskar har?

Nej, jag har absolut inget emot folk från Åland. Jag försökte bara vara lite rolig, sen var ju ditt första inlägg lite lustigt också.. :tungan

Det här var lätt den goaste tråden på länge. Underbart att höra folks argumenterande inlägg!
:fyllisar

Vi ålänningar är minsann inget att skratta åt! Tänk på att vi hör till Finland, och Finnar bär som bekant alltid kniv!

Tänk på det nästa gång ni kommer hit!

"Saaatan, vittu, perkele! Ska jak hykka dej me kniifen va?"

Obs. Allt ovanstående ska tas med en stor nypa humor, därav dessa: :D :rock :rofl :tummenupp :rolleyes:

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025