Slå Tån!!!

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Jag blir så arg på mina illasinnade möbler!!!
Har redan en bruten tå, och sen sparkar man likt Zlatan rakt in i datorskrivbordet!!! :huvet
Helvete, va ont det gör!
Törs inte ens gå å lägga mig i soffan, kommer att knäa soffbordet, skalla bokhyllan och höfta matsalsbordet på vägen dit!

Varför gör de så här???

Nu slog jag strömkulan i armbågen i stolen också, ska fanimig rensa lägenheten på möbler! De kanske har övertaget nu, men jag kan hantera en slägga, det kan inte dom!
Smärtar bäst som smärtar sist! :crash

Skaffa en Ketting å öva lite på möblerna....... du kanske blir joinad av jenget med lite tur :tummenupp

då jag bygger hus så ska allting vara vadderat så man slipper slå dumskallen och klumpfoten överallt.

Senast jag slog i tån så var det i tvättmaskinen. Stortånsnageln delades och blodet sprutade. Det gjorde så ont att jag reflexmässigt slog handen igenom (nästan!) torktumlarens plast-dörr/lucka som stod ovanpå tvättmaskinen, så filterhållaren for in i tumlaren, varpå knogarnas skinn flög av och tumlaren gick sönder. Det var power det. Ibland är man bara så jävla cool :fakta

Last edited:
Ok, knogsnack, alltså?
Jag tillredde en kycklingsallad.
Blev less på att slöhacka gurka, så jag drog till med en Jan Boris Möller, dvs ratatatata-stuket. Gick ju skitbra, tills det kom nåt i vägen.
Visade sig att det var knogen.
Tjopp, så var den borta.
Trodde man hade lite blod i fingrarna, men tydligen inte...
Eftersom jag då var en ensamboende ungkarl i mina vackraste år så hade jag förstås inte fjollgrejer som plåster och dylikt hemma.
Efter en massa dasspapper och 4 varv eltejp så var jag "at it again".
Problemet var att bland alla kycklingslamsor så kunde jag för mitt liv inte hitta den avhuggna knogen...
Att jag dessutom hade bjudit några vänner på middag gjorde ju inte saken bättre...
Ja, fantisera själv om hur det gick, om jag serverade knogsalladen eller inte, jag har då inte tänkt säga nåt, kan ju bli strypt!

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt