Slå ihop Blocket-trådarna

Ska vi ha EN Blocket-tråd med krav på printscreen?

• Antal röstningar
    0

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Är det inte dags att slå samman de två stora Blocket-trådarna som finns här på SH ?

I Mc-relaterat med 5066 inlägg
Dagens blocket

I Överflödiga diskussioner med 5101 inlägg
Dagens blocket

Eller skulle hela forumet riskera att sega ned med en mega-tråd med över 10 000 inlägg. Jag vill ju inte bli skyldig till att Blocket-tråden stängs ned här..

Den ena är väl roliga mc-annonser och den andra roliga annonser i övrigt, så båda har sin plats litegrann

Man borde deleta friskt i de där trådarna, länkarna gäller ju bara en liten stund sen e objektet sålt eller borttaget känns lite meningslöst.

Jag har försökt få folk att printa roliga annonser ett tag nu men gett upp..:mad:

Tänk om jag hade fått bli moderator i en Dagensblocket tråd och ha makt att ta bort inlägg med endast länkar.. :Bugar

Last edited:
Vad sägs om att ta bort trådarna helt och starta EN ny med krav på printscreen?
Trådarna är ju färskvara.
Ja eller nej?
Och var vill ni ha den, i OT eller MC-relaterat, men då blir det ju bara hojanonnser?

Vad sägs om att ta bort trådarna helt och starta EN ny med krav på printscreen?
Trådarna är ju färskvara.
Ja eller nej?
Och var vill ni ha den, i OT eller MC-relaterat, men då blir det ju bara hojanonnser?

Ja

OT

Poll fixad, rösta !!!
Jag tycker också att den hör hemma i OT.
Kanske bra att rensa den en gång i månaden eller så för att den ska hållas aktuell?
Ger den här pollen några timmar och fixar ikväll om det blir ja-sidan som har flest röster.

Last edited:
Åfan, det är två olika trådar?!

Poll fixad, rösta !!!
Jag tycker också att den hör hemma i OT.
Kanske bra att rensa den en gång i månaden eller så för att den ska hållas aktuell?
Rensa tror jag inte behöver göra. Det fixar tråden själv i och med att antalet inlägg hela tiden växer.
Däremot skulle kravet på Print-screen vara trevligt.

Och en guide i början hur man trycker in Print-Screen tangenten kanske skulle behövas också.

Och en guide i början hur man trycker in Print-Screen tangenten kanske skulle behövas också.

Bra idé, är det någon som enkelt kan beskriva hur man gör en skärmdump så vore det tacksamt så jag bara kan copy/paste:a in den.

Back