Släppt plats i Gul grupp Knutstorp 4/8, Sydskånes

Cybercat

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R6
Om det är någon som vill ha en plats i Gul grupp på Knudan med Sydskånes den 4/8 så har jag släppt min plats.

Solly Micke, jag är en hemsk människa som skriver detta på RR-forumet (men visst är det lite snällt att skriva det i alla fall så att ni kan ha lite förtur! :pannkyss )

Cybercat skrev:
2285802 Solly Micke, jag är en hemsk människa som skriver detta på RR-forumet (men visst är det lite snällt att skriva det i alla fall så att ni kan ha lite förtur! :pannkyss )
detv stör bara gamlingen eftersom han är så förvirrad ändå ....... för mig är det ok....

Nu e ja hel nöjd.
De där kortet togs innan vi skulle gå på min farmors 100års kallasm, vilka minnen de får fram, vart hittade du det ?
/R

Cybercat skrev:
2285802 Om det är någon som vill ha en plats i Gul grupp på Knudan med Sydskånes den 4/8 så har jag släppt min plats.

Solly Micke, jag är en hemsk människa som skriver detta på RR-forumet (men visst är det lite snällt att skriva det i alla fall så att ni kan ha lite förtur! :pannkyss )
Så länge som det inte finns ett eget SSEME forum så går det utmärkt att skriva här.

*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back