Ja hur brukar ni göra? Har gjort det förr på mina 125:a och då låste ja me en skruvmejser å de gick ju bra. Men nu på cbr:en så sitter den som satan så kopplingskorgen sprack ju såklart. Funderar på hur de går med muttermaskin? Dock har jag ingen sån så något annat bra sätt? För mutttern sitter som fastsvetsad.

