Släpp in mig på Hubben!!!!!!!

concreate

Börjar bli varm....
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
Hornet 900 & motionscykel ,KTM 520 EXC finns numera i södra sverige.
Tjenare, jag är nybörjare med DC++. försöker ansluta till Sporthojhubben men blir bara "disconnect" hmmm.... HJÄLP :mad:

spectre skrev:
samma här och jag fattar fan inte vad jag gör för fel, jag har fått lösen och andvändar namn men det står ju inte vart man ska skriva i det :S
Lyllos dig som fått lösen iaf!!!
Själv sitter jag utan å vill in.............. *wajn*

spectre skrev:
samma här och jag fattar fan inte vad jag gör för fel, jag har fått lösen och andvändar namn men det står ju inte vart man ska skriva i det :S

högerklicka och välj properties på adressen.

Vem gav dig lösen etc????

spectre skrev:

spectre skrev:
ok vart ska jag höger klicka någonstanns då? ??? fattar inte ett skit.. skulle bli väldigt lycklig om någon kunde förklara för mig. jag = :kocko

Om du har adressen till hubben i favoriter så högerklickar du på den där och väljer properties.

Du får då upp en ruta där du kan skriva i användarnamn och lösen.

Kan inte förklara bättre,sorry.

Lycka till...

Lägg till hubben som favorit sedan högerklickar du på den.

Jag har fortfarande ej hittat användarnamn och lösen hmmm.... :gnissla

spectre skrev:
ok vart ska jag höger klicka någonstanns då? ??? fattar inte ett skit.. skulle bli väldigt lycklig om någon kunde förklara för mig. jag = :kocko

Nu har jag hjälpt dig så vart fick du lösen och användarnamnet ifrån????

spectre skrev:
aha nu förstår jag.. tack så mycket :Bugar :Bugar

tycker inte vi skall släppa in för nya folk på hubben, då försvinner liksom idén om att ha lite koll på vilka som är där o inte massa snubbar från oiratbyrån typ...

Ravetrancer skrev:
tycker inte vi skall släppa in för nya folk på hubben, då försvinner liksom idén om att ha lite koll på vilka som är där o inte massa snubbar från oiratbyrån typ...

Håller med, jiddrat om detta sen dagen det blev lösen på hubben.

jepp

Man får inte ge upp :Bugar , tillslut så kommer man in....Har inga bra tips mer än dom du har fått.Lycka till.... :tummenupp

*/ ?>
Back